Gå till innehåll

Nytt Visa, insättning och uttag på Party?


Recommended Posts

Enkel fråga som jag hoppas någon har svaret på:

Har fått nytt Visakort från banken och bör därför regga det på Party. Om jag förstår det rätt så måste jag göra en insättning innan jag kan börja plocka ut från min rulle till nya kortet. Räcker det med att göra en minimum insättning, lira lite, och sen börja plocka ut mycket större summor än den lilla insättningen? Någon som gjort så här på sistone?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räkna inte med att kunna casha ut mer än vad du satt in via VISA.

För ev. vinster så är det nog bäst att använda neteller.

 

Jo, det är det som är så bra med Party. Inga konstiga begränsningar i uttagssystemet. Sätter du in $50 kan du casha ut $200 000 via VISA (i portioner om $10k) om du klonkar hem deras Million Dollar Guarantee, även om du också gjort insättningar via Neteller.

 

Tragiskt nog använder sig andra sajter av mycket sämre utbetalningssystem, förstår ej varför om man vill konkurrera med Party på allvar om att bli störst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet sen tidigare att man kan ta hem mycket större summor till sitt kort än vad man satt in från början. Ville bara veta hur det funkade med ett nytt kort. Tog även rådet att kontakta supporten och vänligt nog besvarade dem mig på en gång och det tycks gå bra.

Har nu tagit hem till nya kortet och det har flytit på utan problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
slipper man valuta påslag om man tar ut till visa från pp?

 

Beror på avtalet med banken. Jag har mailade Nordea och beklagat mig över deras höga avgifter vid transaktioner från och till pokersajter (d v s vid valutaväxlingar). De svarade att jag skulle kontakta min personliga bankman för att diskutera villkoren, så det är nog inte helt omöjligt att sänka avgifterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

baller Skrivet: 2006-06-06 10:53:24 Tråd:

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

man slipper ju 1,9% neteller avgift iaf...

 

NETeller tar väl ingen sån avgift vid uttag till bank kontot, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Så det GÅR alltså att ta ut från party med VISA?

Har läst på deras hemsida och har fattat som att man måste bo i USA/Kanada för att kunna casha ut?

 

Läste igen och läste den där listan (som jag förut trodde var en lista på vilka länder det GICK att casha ut till) och såg nu att Sverige inte var med.

 

Så då ska det sättas in!! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man sätter in en viss summa med Neteller på pp går det att ta ut den till sitt Visa då, eller är den summan låst på att den bara går att ta ut till Neteller?

 

Om det är möjligt är det då billigare än att ta ut direkt till Visakortet från Neteller, med avgifter och valutapåslag?

 

LOL, det var du som spammade som fan inatt :)

 

Massa mediciner typ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man sätter in en viss summa med Neteller på pp går det att ta ut den till sitt Visa då, eller är den summan låst på att den bara går att ta ut till Neteller?

 

Om det är möjligt är det då billigare än att ta ut direkt till Visakortet från Neteller, med avgifter och valutapåslag?

 

LOL, det var du som spammade som fan inatt :)

 

Massa mediciner typ.

 

Eh, ursäkta? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...