jezaja Postad 25 Maj , 2005 Rapport Share Postad 25 Maj , 2005 För er som är intresserade så satt lfx 20:1 €50 på att ector inte skulle vinna turneringen när han hade ~250 marker o blindarna var 1000/2000. Ector hittar 66 UTG men möter AT som klonkar rivern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 25 Maj , 2005 Rapport Share Postad 25 Maj , 2005 Men jävla riggade site! Åker man som 8a med AK vs AQ !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 26 Maj , 2005 Rapport Share Postad 26 Maj , 2005 Jävla danskar, snubben callar 7bb med 55 mot mina Aks... floppen kommer J T 8 (två av min färg) bettar potten och snubben callar.. förlorade i stortsätt allt på den hande och några händer senare så slår han ut mig med A5o. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Spelade fast inte genom 24H utan Unibet igår och det bar hela vägen till vinst och härliga 24000 kr in på kontot det var första gången som jag var med och spelade den här turneringen(då jag brukar spela min turneringspoker på ParadisePoker)vilket var kul då jag läst en hel del om dessa turneringar under mina månader på Pokerforum. Hade dock en hel del tur när vi var 4 kvar på finalbordet och jag sitter på knappen försöker jag "stjäla" blindsen med som då e uppe i 12500/25000 så jag trycker av hela salvan med A5 i hålet. Jag e vid själva tillfället chipleader och tvåan sitter på BB, han svarar lite överraskande och visar upp AK ridå.... Ingen hjälp på floppen heller dock så tvåparar sig brädan på rivern och vi får splitta. I headsupmatchen på slutet så slowplayar jag högsta paret på bordet med följd av att min kollega på bordet trycker allin efter river blixtsyn och klart. Har ansökt om att bli stejkad av plantskolan vet inte ifall de ser positivt eller negativt på ett sånt här resultat Jag e iallafall glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Vem var du Haggisen? Hette Du Haggisen ? Det va säkert du som slog ut mig annars! Iaf så tog man 4e raka ITM i 75an, vilket jag är nöjd med tanke på att jag gjorde en "emilio-vändning". Jag drog bort typ hela stacken på knappen med 55 vs SB som syna med ATo. Hade 300 kvar typ och blindsen va 250/500, utanför pengarna. Lyckades trippla upp och sen dubbla upp igen, bland annat med J8 vs QJ . Pang så låg man på 8a med typ 20k och ITM Men sen tog det stopp.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haggisen Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Jag heter Mícko Tilly på Unibet. Vet inte om det var jag som slog ut dig men jag tog några på vägen om man säger så Haggisen heter jag på de flesta andra pokersiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 90€ ikväll, vilka lirar? Jag sitter och bankar på nusses blind iaf.....eller jag skulle vilja om jag våga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Banka på du, jag spelar som en kratta idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ahlberg Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Jag lirar, ligger runt avg. Får väl se hur det slutar... nick kool Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 har slaskat klart nu tror jag.... Hade 13k men är nere på 7.6k nu. Nusse är omöjlig att göra någonting åt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Nusse är omöjlig att göra någonting åt Nej då. Du får sluta ge dina stålar till mig bara så ska det nog lösa sig. Vad hade du i handen med 8JJ på floppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 riggat.... AQ i bb, knappen går all in med typ hava min stack. Han har J9o och J på turn och 9 på rivern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Nusse är omöjlig att göra någonting åt Nej då. Du får sluta ge dina stålar till mig bara så ska det nog lösa sig. Vad hade du i handen med 8JJ på floppen? 22, trodde du hade höga kort och skulle folda. Men sen när du slog om så förstod jag att du hade mig slagen. Annars så vare en fin bluff Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 ATo i BB, Nusse i UTG går all in. Inte fan bluffar han där!?! Luktar AK eller högt par A2o i SB, alla foldar till mig och jag ställer in med mina sista 2k (bb 700). Blixtsyn av Nusse med AJ och man är ute, trots ett hålstegdrag på flopen Vare rätt att folda ATo i BB mot nusse där? Jag menar vad kan han gå in med när hela bordet är kvar och många har lika eller mer i marker? Lycka till nu Nusse! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Du skulle ha synat i bb... Jag ställde med 33, eftersom ingen skulle våga syna min all-in när du har så liten stack i bb. Du får ju pottodds att syna med en jävla massa händer om nån mer slinker in + att jag faktiskt kan ha en hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 jo hade jag vetat du haft 33 hade jag ju synat Jag var rädd du hade mig dominerad.... jag e feg, jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Nusseman vad hade du för hålkort då du var uppe mot Zuhigh och floppen kom Q3Q, turn 6, du gick allin efter hans check? /TF - har inget bättre för sig just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 jag hade trissen med världens sämsta kicker. Funderade på att betta ut mini, men det hade varit så uppenbart. Känndes bättre att ställa in, som jag hade gjort med alla andra händer där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Låter vettigt Åtminstone mot den killen som verkar lite halvlös med sina pengar ... GL /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Där satt den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Av det lilla jag såg så klonkade du rejält ett par gånger... Skillz, helt klart skillz Grattis som tusan... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Av det lilla jag såg så klonkade du rejält ett par gånger... Skillz, helt klart skillz Grattis som tusan... /TF Jag gjorde inte direkt någon riktigt vidrig utdragning i ett läge där jag var tvungen, så det känns helt ok Jag spelade ut de andra. HU-matchen avgjordes genom två fina check-raise bluffar, varav jag visade den ena. Sista handen var en jätteklonk med A9s mot ATo, men det var ju bara en tidsfråga ändå, jag hade haft stor chiplead även om jag hade torskat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Grattis Nusse! The klonk is strong within this one... jag hade trissen med världens sämsta kicker. Ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 27 Maj , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 jag hade trissen med världens sämsta kicker. Ettan? JA! Jag hatar ettan! Nä, det var en femma faktiskt, men det gör ju ingen större skillnad så länge den är underkicker till brädan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 27 Maj , 2005 Rapport Share Postad 27 Maj , 2005 Grattis Nusse! Du spelade upp dig ifrån början av turneringen då du "spelade dåligt" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts