joggystyle Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Plats 10, 453 euro...va nästan helt död ett tag så man får vara nöjd! =) Citera
PxT Postad 12 April , 2005 Rapport Postad 12 April , 2005 Tur att jag köpte in mig i denna turnering eftersom jag lyckades knipa en tredje plats och få min största vinst någonsin, 1813€. Var dock nära att kunna komma 1:a eller 2:a men efter att jag floppade set med knektar så kom en 7:a på Turn och gav fi stege. Nåja, thats poker... ...och sorry för att jag klonkade knekten på River joggystyle! Som en liten rolig grej så jag på 24hpokers hemsida att jag är rankad nummer 30 i Top Tournament Winners, de sista 31 dagarna. Får se hur länge man håller sig kvar där då! Citera
joggystyle Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Grattis till den fina placeringen Pxt! Citera
PxT Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Ja jag ska lira fast jag inte borde...korten går inte min väg idag nämligen! Edit: Nåja det var inte så illa som jag trodde...ligger trots allt 2:a i paus med 10213 marker. 58 kvar dock och 14 får pengar. Citera
TotalFarsa Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Snygg dubbling med 8orna... Har inte mkt till liv som följer ditt HU-spel... /TF Citera
sata Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 Grattis! Ny största vinst nu ! Fint spel HU. Citera
PxT Postad 13 April , 2005 Rapport Postad 13 April , 2005 1:a och 1903€ i vinst! Lägger vi till gårdagens 3:e plats och de 1813€ jag vann då (minus slaskande tidigare idag) så har jag nu 3500€ på 24hpokers konto. Detta är enormt mycket pengar för mig som innan gårdagens 7500€ Guaranteed bara hade 130€ på kontot. Jag har inte ens någon egentlig BR eftersom jag i stort sett bara lirar turneringar (håller dock koll på uttag och insättningar till bankkontot). Tack för supporten, ni som följde mig vid finalbordet! Citera
Borka Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Grattis PxT. Synd att jag inte var hemma och kunda heja på, men det gick ju bra ändå! Citera
PxT Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Tackar som sagt! Någon som ska lira ikväll då? Jag måste ju försöka hålla trenden i liv. Citera
eurythmech Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Tackar som sagt! Någon som ska lira ikväll då? Jag måste ju försöka hålla trenden i liv. Du är den där killen som står i plyschkostym i Goyas bar och bjuder alla på skumpa i morgon va? Citera
PxT Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Haha så du känner till Goya! Nej skulle jag göra något sådant så skulle det vara på CH. Men skulle jag komma till finalbordet igen så är det något sjukt...för jag anser mig inte vara en bra pokerspelare (snarare runt medel). Citera
nucleus Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 hur många ITM ikväll och vad är priserna, lobbyn funkar ju inte alls... Citera
nucleus Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 ingen som har lust att kolla....? Citera
Magnum Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 16 priser tror jag det var själv åkte man som 21a Citera
PxT Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Ikväll gick det inte lika bra som föregående kvällar men jag kom i alla fall 12:a och fick 244€ för det. Mötte världens turgubbe i mina två sista händer. Först synade jag hans all-in, mina A6o mot Q4o och han får triss i 4:or till slut. Grymt shortstacked synar jag hans all-in igen direkt efter...denna gång är det pp10 mot hans pp6...och vad händer...jo triss igen för honom! Nu är ju frågan om man ska utmana ödet och försöka komma ITM imorgon igen...i så fall för fjärde dagen på raken. Obs! Jag har faktiskt inte utnyttjat re-buy/add-on en enda gång hittills. Citera
PxT Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Haha nej då...jag är nöjd så fort jag kommer ITM och får mer än vad jag satsat på turneringen! Det var mest killens flyt som var irriterande...hade ju varit finalbord igen annars. Citera
PxT Postad 15 April , 2005 Rapport Postad 15 April , 2005 Jaja, vi kör en vända ikväll också eftersom jag nyss tiltade mig ur 1500€ Guaranteen! Citera
Holmees Postad 16 April , 2005 Rapport Postad 16 April , 2005 är det någon som har nåra tips om hur man ska spela dessa tuneringar! behöver inte just vara dessa tuneringar utav vilka tuneringar som helst, skulle vilja bli en bra tunerings spelare men just nu är jag inte så jävla het på det. TACK Citera
PxT Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Idag när jag skulle kvala in till 75:an via en satellit, så åkte jag ut på bubblan vilket var väldigt frustrerande. Ännu mer frustrerande var det eftersom killen strax innan mig blev flyttad precis innan han skulle få BB och då fick jag den istället (vilket tvingade mig all-in med 45s). Jag förlorade och sekunder efter det åker en kille från ett annat bord på precis samma sätt...vilket hade inneburit att jag hade klarat mig om inte killen före mig hade blivit flyttad. Nåja, nu är jag gladare eftersom jag köpte in mig i turneringen och sedan vann den (2032€)! Citera
Borka Postad 18 April , 2005 Rapport Postad 18 April , 2005 Nåja, nu är jag gladare eftersom jag köpte in mig i turneringen och sedan vann den (2032€)! haha pxt, nu får du väl ta och ge dig! ännu en gång, stort grattis! Citera
Recommended Posts