andreas_c Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 tja!! ja hade tänkt o byta spelsajt från nordicbet till någon annan sajt. ja spelar enbart $5-$10 SNG turneringar. någon som vet en bra sajt där motståndet inte är så svårt, har ju hört att paciffic ska va ganska lätt o vinna på när man spelar på låga bord, men ja tycker inte om den sajten. kom gärna med bra tips om sajter mvh Andreas Citera
andreas_c Postad 19 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2006 partypoker? menar du de? är de ett bra ställe? Citera
Sunny Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Japp tycker också du ska testa Party, spelar själv Sng där och trivs fint Citera
andreas_c Postad 19 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2006 har dom nån sign up bonus där? kan man få rakeback? svensk support? Citera
stackbrat Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 Ingen "ord som rimmar på brejk" (vilket vi inte får prata om här). Lite olika signup bonuskoder, sök i Party Poker tråden här i forumet. Supporten har funkat klockrent för mig, dock har jag mailat dem på engelska, inte svenska. Citera
andreas_c Postad 19 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 19 Maj , 2006 ok tack för varningen är helt ny här så ja vet inte reglerna riktigt, finns de en party poker tråd oxå? de va värst. den får ja leta upp om ja klarar. Citera
Krille72 Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 På party poker är raken väldigt hög på 5 dollars SnG. Har för mig att det kostar 5+1, men det var ett tag sen jag spelade där. Kan vara värt att kolla upp innan du bestämmer dig. Citera
Recommended Posts