liljehov Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Hello alla pokerhajar(-fiskar) Har en liten undan som jag hoppas någon av er vill svara på eftersom det skulle vara till enorm fördel för mig. Saken är den att jag jobbar på att spela ihop ett sponsorkontrakt och ska nu bli synad av någon av proffsen från sidan. Frågan är då vilken ny sida jag ska välja eftersom man måste hoppa på en ny av dessa olika. BetFair Littlewoods UncoverPoker PokerPoka USA Poker Crazy Poker TGF Poker Skriv gärna vad som är bra och dåligt med dem. Jag spelar mestadels SH fixed limit på dagtid samt på kvällar. Väldigt tacksam för åsikter Lycka till med fisket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RödGrönBlå Postad 17 Maj , 2006 Rapport Share Postad 17 Maj , 2006 Jag skulle välja en känd sida med framtidsutsiker/planer och som kan stå sig i konkurensen, så av dina; BetFair Men varför är det just av dessa sidor du väljer? Finns så ofantligt mycket bättre. EDIT - Jag är knarkad som läste/förstod hälften av din post. Men mitt val kvarstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts