Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Sjukt snygg pott, en höjer till 6k jag slår om till 22k med QQ, shortstack trycker 20k UTG raise synar. Flopp QTx, jag går all-in 30k UTG raise synar med TT :D

Tre spelare kvar nu, har 152k mot 78k och 67k.

1:a $1500

2:a $975

3:e $600

Sjuk bra tajming efter dagens bedrövliga spel... Ska vinna nu!!

• Svars 994
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Sååå grymt skööönt!

Snacka om rätt läge att hitta turneringssegern!!

Har nog aldrig spelat enklare avslutning på ett finalbord. Med tre spelare kvar så dominerar jag totalt. Minihöjer varje hand i stort sett och dom lägger sig nästan jämt. Lyckas dock inte slå ut dom när dom väl är all-in och sen slår dom ut varandra. Blev lite svårare HU, var nära att trycka syna en all-in en gång på floppen T :heart: J :heart: Q :heart: jag checkraisar flopp med A :heart: T :spade: varpå han ställer. Hade haft 50 kvar om jag torskat mot hans typ 200? Ville inte chansa då jag kände att jag kunde spela ut honom. Kom sen all-in med AJ mot KQ som höll!!

$1500 rakt in på rullen, skööönt..

Postad

Sååå grymt skööönt!

Snacka om rätt läge att hitta turneringssegern!!

Har nog aldrig spelat enklare avslutning på ett finalbord. Med tre spelare kvar så dominerar jag totalt. Minihöjer varje hand i stort sett och dom lägger sig nästan jämt. Lyckas dock inte slå ut dom när dom väl är all-in och sen slår dom ut varandra. Blev lite svårare HU, var nära att trycka syna en all-in en gång på floppen T :heart: J :heart: Q :heart: jag checkraisar flopp med A :heart: T :spade: varpå han ställer. Hade haft 50 kvar om jag torskat mot hans typ 200? Ville inte chansa då jag kände att jag kunde spela ut honom. Kom sen all-in med AJ mot KQ som höll!!

$1500 rakt in på rullen, skööönt..

Postad
. Blev lite svårare HU, var nära att trycka syna en all-in en gång på floppen T J Q jag checkraisar flopp med A T varpå han ställer. Hade haft 50 kvar om jag torskat mot hans typ 200? Ville inte chansa då jag kände att jag kunde spela ut honom. Kom sen all-in med AJ mot KQ som höll!!

den utspelningen, hehe

grattis dock

Postad
. Blev lite svårare HU, var nära att trycka syna en all-in en gång på floppen T J Q jag checkraisar flopp med A T varpå han ställer. Hade haft 50 kvar om jag torskat mot hans typ 200? Ville inte chansa då jag kände att jag kunde spela ut honom. Kom sen all-in med AJ mot KQ som höll!!

den utspelningen, hehe

grattis dock

Postad

den utspelningen, hehe

grattis dock

jag kände de var onödigt att gambla mot honom..

Postad

den utspelningen, hehe

grattis dock

jag kände de var onödigt att gambla mot honom..