Gå till innehåll

BigKing-_- wazzup?!


-_-

Recommended Posts

:club::diamond::heart::spade:

 

Sjuk dag, allting gick verkligen åt helvete först vilket fick mig att spela dåligt. Inte den vanliga tilten utan jag blev försiktig och spelade annorlunda mot vanligt. Sen anmälde Scherman mig till en turnering jag inte ville spela då de var CL final. En annan kompis som aldrig lirat poker lirade den fram till första pausen.. Tog sen över och gick o vann hela skiten.. Underbar vinst!

 

Maj: $2,692 +692

 

16/5: -200

17/5: +892

 

Ska fixa 1/2 rulle imorrn!

 

:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 994
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:club::diamond::heart::spade:

 

Sjuk dag, allting gick verkligen åt helvete först vilket fick mig att spela dåligt. Inte den vanliga tilten utan jag blev försiktig och spelade annorlunda mot vanligt. Sen anmälde Scherman mig till en turnering jag inte ville spela då de var CL final. En annan kompis som aldrig lirat poker lirade den fram till första pausen.. Tog sen över och gick o vann hela skiten.. Underbar vinst!

 

Maj: $2,692 +692

 

16/5: -200

17/5: +892

 

Ska fixa 1/2 rulle imorrn!

 

:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

. Blev lite svårare HU, var nära att trycka syna en all-in en gång på floppen T J Q jag checkraisar flopp med A T varpå han ställer. Hade haft 50 kvar om jag torskat mot hans typ 200? Ville inte chansa då jag kände att jag kunde spela ut honom. Kom sen all-in med AJ mot KQ som höll!!

 

den utspelningen, hehe

 

grattis dock

 

jag kände de var onödigt att gambla mot honom..

 

Ja, varför gambla när man kan hitta 59/41-shots liksom 8-)

 

GG. NH. WP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

. Blev lite svårare HU, var nära att trycka syna en all-in en gång på floppen T J Q jag checkraisar flopp med A T varpå han ställer. Hade haft 50 kvar om jag torskat mot hans typ 200? Ville inte chansa då jag kände att jag kunde spela ut honom. Kom sen all-in med AJ mot KQ som höll!!

 

den utspelningen, hehe

 

grattis dock

 

jag kände de var onödigt att gambla mot honom..

 

Ja, varför gambla när man kan hitta 59/41-shots liksom 8-)

 

GG. NH. WP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sååå grymt skööönt!

 

Snacka om rätt läge att hitta turneringssegern!!

 

Har nog aldrig spelat enklare avslutning på ett finalbord. Med tre spelare kvar så dominerar jag totalt. Minihöjer varje hand i stort sett och dom lägger sig nästan jämt. Lyckas dock inte slå ut dom när dom väl är all-in och sen slår dom ut varandra. Blev lite svårare HU, var nära att trycka syna en all-in en gång på floppen T :heart: J :heart: Q :heart: jag checkraisar flopp med A :heart: T :spade: varpå han ställer. Hade haft 50 kvar om jag torskat mot hans typ 200? Ville inte chansa då jag kände att jag kunde spela ut honom. Kom sen all-in med AJ mot KQ som höll!!

 

$1500 rakt in på rullen, skööönt..

 

Hallå Skuja! Sitter i din soffa o du sover så sött.... Jag vann precis en likandan 5k garanti som du vann...1500$ klonk;) Jag vill ju inte vara sämre än dig.... Blev precis utdragen i cg med floppad AAA så nu ska jag nog hem o sova en sväng .... Bra mat o gym när vi vaknar...

 

Puss :heart::heart::heart::heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sååå grymt skööönt!

 

Snacka om rätt läge att hitta turneringssegern!!

 

Har nog aldrig spelat enklare avslutning på ett finalbord. Med tre spelare kvar så dominerar jag totalt. Minihöjer varje hand i stort sett och dom lägger sig nästan jämt. Lyckas dock inte slå ut dom när dom väl är all-in och sen slår dom ut varandra. Blev lite svårare HU, var nära att trycka syna en all-in en gång på floppen T :heart: J :heart: Q :heart: jag checkraisar flopp med A :heart: T :spade: varpå han ställer. Hade haft 50 kvar om jag torskat mot hans typ 200? Ville inte chansa då jag kände att jag kunde spela ut honom. Kom sen all-in med AJ mot KQ som höll!!

 

$1500 rakt in på rullen, skööönt..

 

Hallå Skuja! Sitter i din soffa o du sover så sött.... Jag vann precis en likandan 5k garanti som du vann...1500$ klonk;) Jag vill ju inte vara sämre än dig.... Blev precis utdragen i cg med floppad AAA så nu ska jag nog hem o sova en sväng .... Bra mat o gym när vi vaknar...

 

Puss :heart::heart::heart::heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sååå grymt skööönt!

 

Snacka om rätt läge att hitta turneringssegern!!

 

Har nog aldrig spelat enklare avslutning på ett finalbord. Med tre spelare kvar så dominerar jag totalt. Minihöjer varje hand i stort sett och dom lägger sig nästan jämt. Lyckas dock inte slå ut dom när dom väl är all-in och sen slår dom ut varandra. Blev lite svårare HU, var nära att trycka syna en all-in en gång på floppen T :heart: J :heart: Q :heart: jag checkraisar flopp med A :heart: T :spade: varpå han ställer. Hade haft 50 kvar om jag torskat mot hans typ 200? Ville inte chansa då jag kände att jag kunde spela ut honom. Kom sen all-in med AJ mot KQ som höll!!

 

$1500 rakt in på rullen, skööönt..

 

Hallå Skuja! Sitter i din soffa o du sover så sött.... Jag vann precis en likandan 5k garanti som du vann...1500$ klonk;) Jag vill ju inte vara sämre än dig.... Blev precis utdragen i cg med floppad AAA så nu ska jag nog hem o sova en sväng .... Bra mat o gym när vi vaknar...

 

Puss :heart::heart::heart::heart:

 

 

kärlek å kärlek

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sååå grymt skööönt!

 

Snacka om rätt läge att hitta turneringssegern!!

 

Har nog aldrig spelat enklare avslutning på ett finalbord. Med tre spelare kvar så dominerar jag totalt. Minihöjer varje hand i stort sett och dom lägger sig nästan jämt. Lyckas dock inte slå ut dom när dom väl är all-in och sen slår dom ut varandra. Blev lite svårare HU, var nära att trycka syna en all-in en gång på floppen T :heart: J :heart: Q :heart: jag checkraisar flopp med A :heart: T :spade: varpå han ställer. Hade haft 50 kvar om jag torskat mot hans typ 200? Ville inte chansa då jag kände att jag kunde spela ut honom. Kom sen all-in med AJ mot KQ som höll!!

 

$1500 rakt in på rullen, skööönt..

 

Hallå Skuja! Sitter i din soffa o du sover så sött.... Jag vann precis en likandan 5k garanti som du vann...1500$ klonk;) Jag vill ju inte vara sämre än dig.... Blev precis utdragen i cg med floppad AAA så nu ska jag nog hem o sova en sväng .... Bra mat o gym när vi vaknar...

 

Puss :heart::heart::heart::heart:

 

 

kärlek å kärlek

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå Skuja! Sitter i din soffa o du sover så sött.... Jag vann precis en likandan 5k garanti som du vann...1500$ klonk;) Jag vill ju inte vara sämre än dig.... Blev precis utdragen i cg med floppad AAA så nu ska jag nog hem o sova en sväng .... Bra mat o gym när vi vaknar...

 

Puss :heart::heart::heart::heart:

 

såååja, de är ju för lätt. Vem vinner ikväll då? Schysst att ni städat lite.. ;)

 

Ska iväg och sätta på nya fälgar på bilen nu sen efter de blir de dubbelt gympass då jag skippa igår. Ska nog hinna med några timmars lir på eftermiddagen innann fotbollsträningen drar igång. Ska försöka plussa rakt ut i början så jag kan hoppa till 1/2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket intressant att se att du starta om, igen, bör tilläggas.

 

Var det just pga tilten som du tog en omstart eller ville du "säkra" undan en del pengar? Eller tycker du bara att det helt enkelt är roligare att känna hur man höjer sig i nivåer?

 

Som sagt, mycket trevligt att du startar om igen, din gamla dagbok har kännts lite ouppdaterad på sistonde.

 

Lycka till!

 

Jag la undan en jäkla massa pengar spara väl en 80k som jag nu slaskat runt med både IRL och på poker. Pokern gick inget vidare och hade ingen motviatiov så därför valde jag att starta om denna dagbok.. Jag tycker de är jäkligt skoj och just nu är jag motiverad som aldrig för...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har spelat lite nu, hitta pluss på cashgame iaf så de är ju skönt. $100 på fyra bord i 1,5h timme. Inget superresultat men efter gårdagen är jag nöjd när jag ser att KK står mot QQ all-in på turn. Tror verkligen jag ska förlora varje all-in situation.. :)

 

Fotbollsträning nu.. Ikväll blir de sköööön grind, $200 till 1/2. Ska dock lira en del turneringar så måste rusha 05/1 eller klonka en turre om jag ska upp på 1/2 redan idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller på o lirar lite lugnt... Kör just nu tre 05/1 bord som går sakta pluss.

 

Lirear även 19k där jag ligger 74 av 164. Typ 700 från början eller nåt så börjar närma sig slutet.. Bra start med i 11k, 30 rebuy.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma sjuka tilt som igår har börjat.. Låg medel i 11k med 53 spelare. Limpar SB med A :heart: 5 :club: flopp 3 :diamond: 4 :heart: 5 :diamond: checkar o han bettar pott 1200. Jag slår om till 3100 o han går all in. Sätter honom på typ 46/36/52 osv och synar 5k till. Han har 57 och turn 6..

 

Hade legat sexa annars.. Cashgame har också börjat gå utför, är kvar i en turnering. 25 av 44 i 5k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Game ID 797476318 starting - 2006-05-19 01:17:37

** Sarajevo [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- totti66 sitting in seat 1 with $103.55 [Dealer]

- Flajma sitting in seat 2 with $266.77

- bmwturbo sitting in seat 4 with $99.00

- nubemet_ sitting in seat 5 with $119.35

- berra86 sitting in seat 6 with $68.15

 

Flajma posted the small blind - $0.50

bmwturbo posted the big blind - $1.00

** Dealing card to Flajma: Ace of Hearts, King of Spades

nubemet_ raised - $4.00

berra86 folded

totti66 called - $4.00

Flajma raised - $14.50

bmwturbo folded

nubemet_ folded

totti66 called - $14.50

 

** Dealing the flop: 7 of Clubs, 10 of Clubs, 9 of Hearts

Flajma bet - $22.00

totti66 called - $22.00

 

** Dealing the turn: 4 of Clubs

Flajma went all-in - $230.77

totti66 went all-in - $67.05

totti66 shows: King of Diamonds, King of Clubs

 

** Dealing the river: Ace of Diamonds

Flajma wins $210.10 from the main pot

 

End of game 797476318

 

 

skönt att vara idioten ibland.

 

 

5 av 23 i 5k btw. Vinna idag igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom precis in the money, förlora en ganska stor med KQ mot JJ. Sen skulle jag sno blindsen med AJ och fick syn. Gick all-in på flopp T9x och fick syn av J9 så var ganska körd. Är $350 back idag, skulle tro $200 är turneringsinköp. Liten paus nu sen nån timmes cashgame innan sängen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

** Game ID 797527250 starting - 2006-05-19 02:13:19

** Sagunto [Hold 'em] (0.50|1.00 No Limit - Cash Game) Real Money

 

- Flajma sitting in seat 1 with $84.10

- CrazyBas sitting in seat 3 with $35.35

- TheRedSnake sitting in seat 5 with $88.05

- biffen20000 sitting in seat 6 with $156.40 [Dealer]

 

Flajma posted the small blind - $0.50

CrazyBas posted the big blind - $1.00

** Dealing card to Flajma: Ace of Hearts, Queen of Clubs

TheRedSnake called - $1.00

biffen20000 folded

Flajma raised - $4.50

CrazyBas went all-in - $35.35

TheRedSnake folded

Flajma called - $36.35

CrazyBas shows: Jack of Spades, King of Clubs

 

** Dealing the flop: 6 of Hearts, 7 of Clubs, King of Diamonds

 

** Dealing the turn: 4 of Diamonds

 

** Dealing the river: 6 of Diamonds

CrazyBas wins $71.70 from the main pot

 

End of game 797527250

 

Såna här förlorar jag hela tiden.. ALLA all-in mot "shoirttsacks"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och kollade lite på $100/$200 bordet samtidigt som jag såg att railbirdsen surrade om duktiga spelare på prima.

 

[Observer]oystein1980> flajma is also pretty good

[Observer]stevieval> flajma good yeah

 

Frågade om oystein var svensk, men det var han inte, så lär ju inte vara någon från forumet. Rätt kul!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och kollade lite på $100/$200 bordet samtidigt som jag såg att railbirdsen surrade om duktiga spelare på prima.

 

[Observer]oystein1980> flajma is also pretty good

[Observer]stevieval> flajma good yeah

 

Frågade om oystein var svensk, men det var han inte, så lär ju inte vara någon från forumet. Rätt kul!

 

haha nice, tur att dom inte railbirdar 05/1 borden då där jag torskar rakt ut..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:club::diamond::heart::spade:

 

Det är så sjukt tråkigt det här. Gått minus nu te dagar i rad på 05/1, finns de? Ändå är jag jäkligt motiverad att spela.. Men tror jag måste hoppa upp en nivå för att de ska lossna. Spelet här nere passar mig verkligen inte. Får aldrig betalt när jag har nutz. De leder till att dom största potterna jag vinner är när jag semibluffar och klonkar. Vilket i sin tur gör att jag förlorar en jävla massa när jag inte träffar. Sen pallar jag inte heller att folk sitter med ca $30 på borden. Går ju inte spela poker vilket jag är duktig på.. Bara vänta på dyngnöten men de vill jag inte utan jag vill spela poker.

 

Gick hyffsat i turneringarna idag, hade jäkligt mkt otur även där. Förlora alldelles för många 60/40 för att kunna vinna. Nu ska jag sova sköööönt..

 

Maj: $2,302 +302

 

16/5: -200

17/5: +892

18/5: -390

 

:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...