Gå till innehåll

Lagpoker


Recommended Posts

Ett fake team slask va ere för ngt! Adda det riktiga team slask.

 

 

Efter en tids vila efter lagpoker ligan är nu det riktiga

Team Slask tebax!

Rajrajrippe

Klonkmaster flex

Persbrandt

Bävern

Banken

 

Ska jag ta det som en anmälan? Mkt bra!

 

Ni kommer få en helt ny uppfattning ang slaskande när ni kommer hit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 164
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi behöver som sagt en till.. kom igen nån nu, vi bitts inte..eller jo, willy gör det men iaf..

Vad händer om man spelar 3 pers? får dom 3 springa till den lediga stolen när somhelt å ta korten där eller? :)

 

Ni kan spela med en "aktiv tom stol".

Eftersom ditt seat kommer gula första perioden kan det ju vara bra att ha ett extra seat åt dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha. om ni inte har hittat nån tomte som kan va med i vårat lag så blir det nog inget, för jag tänker inte betala över 700kr och ha ett sitting-out seat asså. sry :(

Mjukis tomten va å hitta en 4:e slaskare åt oss. :D Henrik, tror ja han sa. Jerkers bror eller nåt?

Ses imorrn asså ;) så spelar vi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Team slask (Tur för dom att Bradley och Henke va med)

2. Team Mjukis slask

3. Team Larzon

4. Willy Wonka...

5. Diegos Farmers

6. Hey Honeys

7. Team Härvers

 

Vi kan väl säga att detta var våran pilot lagturnering, mkt som vi inte visste om eller hade ordning på, tyvärr. Men det hamnar nog rätt nästa gång.

Förhoppningsvis kan Lagpoker.se själva komma hit och agera TM.

 

Tycker dock det blev en lyckad kväll, bra uppslutning på CG oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha.. säger bara bästa taktiska laget vinner.. förstår fortfarande inte hur ni kunde syna ner med så mkt med träff på turn där.. kalle ankaa spel på hög nivå.. spec när vi går och pratar om det.. var ställer vi på då tror du?? en svagare 9:a.. naa. 2 st 100%%% korrekta beslut vid team talk.. det bästa med laget är väl att förmodligen hade det inte spelat roll vem av oss som spelat.. vi hade vunnit ändåå :)

 

vi hölk för favorit trycket.. stabilt.. men sant :) tomte per tomte per tomte per.. .man kan inte vinna med tomte per!! :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan säga att om jag spelat just den handen så hade jag inte betat alls på turn, Matte satt först och checka? Björn betar på turn?

Jag hade tagit gratis kort och troligtvis synat rimlig bet på river.

 

Men vad skulle ni ha? Funderade först på en Kung.. sen färgdraget, men tror iof inte ni ställer på draget... kanske. Va inte så mkt mer att syna...

Vad skulle Henke E ha,.. A hög färg? ;)

 

Men men, citat: "Man måste chansa" ;)

 

Tydligen så satt jag kvar ett par timmar längre än dig Danne?

Tomte Per tomte Per... kan spela poker om han vill.

Fast som Ariados säger.. Per spelar färgdrag som om det vore nutz, mkt bra.

 

Så, nu har jag försvarat mig

 

"Förmodligen"

 

OT: Du och din bror som ville ha lite dyrare turrar, signa till 800kr turren nu då.. så vi blir lite folk. Mkt roligt med Deepstack oxå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra försvarat mjukis :) spelar väl ingen roll om man spelar längre när det är lag poker.. räckte ju inte hela vägen för det :) haha... sen så var et så att på flop checka båda.. då totti för övrigt som spelade ville check reaisa björn osm höjde innan.. men check på björn. på turn betar totti ut 4000 på en pott på 9000.björn höjer till 10000 vi ställer yttligare 17000 på högsta träff o färg drag.. korrekt spel :) vad sätter ni oss på som gör ni kan syna me den träffen? :) bra försvarstal för övrigt!!;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra försvarat mjukis :) spelar väl ingen roll om man spelar längre när det är lag poker.. räckte ju inte hela vägen för det :) haha... sen så var et så att på flop checka båda.. då totti för övrigt som spelade ville check reaisa björn osm höjde innan.. men check på björn. på turn betar totti ut 4000 på en pott på 9000.björn höjer till 10000 vi ställer yttligare 17000 på högsta träff o färg drag.. korrekt spel :) vad sätter ni oss på som gör ni kan syna me den träffen? :) bra försvarstal för övrigt!!;)

 

Helt klart rätt spelat av er, och en felbedömning av oss. Mkt dåligt.

Vet inte varför Björn höjer där... fold finns... kanske Men nu spelades handen så tyvärr. Gjorde oss potcommitted i finalhanden också mot Henkes AK som stod.

 

Tyckte hur som hur att lagpoker konceptet var en mkt rolig idé.

 

Pratade med Douglas, som har varit med och utvecklat hela konceptet, idag och dom ska försöka ta sig hit vid nästa tillfälle som kommer att bli någon gång i Augusti.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...