DaPine87 Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Jag har förut gått in i "kör" och sen skrivit in nått så har jag kommit in i registret, har dock glömt bort vad man ska skirva för att komma in i registret.. Citera
DaPine87 Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2006 En följdfråga: Jag vill fixa så att datorn inte känner igen att jag haft ett visst pokerprogram instalerat tidigare, kan man fixa de på nått sätt? Citera
DaPine87 Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2006 Har vi inga datakunniga här? Citera
Loveless Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Beror liksom på vilken klient du försöker lura. Olika nycklar. tyvärr kan jag inte hjälpa dig vidare då jag inte har kunskapen om vilken nyckel som hör till vilken klient, eller om det räcker för att lyckas med uppdraget. Citera
DaPine87 Postad 15 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2006 kan berätta att det är CDPoker. Har sökt på CDPoker i regedit och tagit bort alla dem nycklarna, men datorn kommer fortfarande ihåg att jag använt programet förr Citera
Joeduck Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 kan berätta att det är CDPoker. Har sökt på CDPoker i regedit och tagit bort alla dem nycklarna, men datorn kommer fortfarande ihåg att jag använt programet förr det kan vara servern som har dit HWID (ett id som programmet fått fram genom div. igenkkännande grejjer i din hårdvara) sparat och jämför varje gång ditt IP och/eller HWID +anv namn loggar in. Jag har inte kollat närmare men det är troligast något liknande. Vet inte ens om det funkar med VMware att komma förbi deras spärr. kan va rätt jobbigt om man är mer än ett par stycken o delar på dator/ip Citera
dropbass Postad 3 Juni , 2006 Rapport Postad 3 Juni , 2006 Du kommer antagligen hitta fler nycklar om du söker på Club Dice (CD), testa även att söka efter det alias du använde sist. Citera
Recommended Posts