stoffe83 Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Om en person sätter in pengar på mitt konto som tillhör förenings sparbanken och han gör överföringen hos handelsbanken... Kommer pengarna direkt eller imorgon? Tacksam för svar! * Flytt till OT - QoS * Citera
stoffe83 Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2006 brukar ta nån dag.. 2-3 typ Tack så mkt! Citera
froggy Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Med tanke på din rubrik trodde jag att det var något alvarligt som hade hänt men icke... Citera
stoffe83 Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2006 Med tanke på din rubrik trodde jag att det var något alvarligt som hade hänt men icke... Nja...handlar om 14K så det känns viktigt och banken hade sagt att dom inte kunde se om kontot tillhörde rätt person! Citera
Leif Klingemo Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Dom ser inte mottagare för det är inte samma bank men det försenar inte transaktionen, men det är insättarens ansvar att det är rätt kontonummer. Det tar en dag. Tipsa din vän om att gå på Svensk Kassaservice eller ett Föreningskontor nästa gång, då har du pengarna i samma sekund som insättningen är klar. Citera
stoffe83 Postad 11 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2006 Tack för svaren och nu har pengarna kommit och allt är som det ska! Tack för era svar! Citera
Recommended Posts