Gå till innehåll

I4Poker


bullit99

Recommended Posts

Jag spelar mestadells på Unibet, SP, Expekt + AB.

Tänkte prova lite andra Poker klienter, och kom fram till at jag skulle prova I4Poker, som vissade sig använda klienten som unibet använder.

Installerade deras klient, men kunde inte använda samma namn på I4Poker som jag har haft på Unibet?

 

Vad tycker ni om I4poker? säkert o bra system?

 

Dom har väldigt mycket freerolls iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så barnsligt att bli avstäng för något som inte var illat menat.

Ville bara vara snäll när man hittar en klient, som ingen här har skrivit om. O frågar om den är bra osv, plus att dom erbjud på bonus som jag läste på deras hemsida.

 

Men det är väl den linjen ni sätter gränser här för nybörjare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så barnsligt att bli avstäng för något som inte var illat menat.

Ville bara vara snäll när man hittar en klient, som ingen här har skrivit om. O frågar om den är bra osv, plus att dom erbjud på bonus som jag läste på deras hemsida.

 

Men det är väl den linjen ni sätter gränser här för nybörjare...

 

Du får förstå att en förstagångspostare vars FYRA första inlägg handlar om hur bra en specifik pokersajt är, som du prisar samtidigt son du inte prisar Unibet, väcker rejäla misstankar... Speciellt eftersom klienten är ett skin till B2B-nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat på Unibet/Expekt sedan dom startade pokerklienterna. Samma med SP Jag gillar alla 3 av deras klienter.

 

Kunde jag bevisa att jag hittade i4poker och registrerade mig hos dom igår. Så skulle jag göra det, eftersom ingen annan här på forumet har nämnt vederbörande sajt. Så tyckte jag att jag kunde göra det.

 

Jag såg att i4poker har många freerolls, för jag har sett att många frågar vart dom finns etc, på ert forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...