Juzzam Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Kom å tänka på en jäkligt kul grej man kan göra om man har väldigt trist på bussen eller liknande och man är med en kompis. Man skall prata så halva bussen hör vad man har och säga. Man börjar ungefär så här. Faan!, jag blev arbetslös idag igen, jag fattar inte vad jag gör för fel. Detta var mitt 23e jobb på 3 år, jag lyckas inte behålla ett jobb mer en 2 månader, är det något fel på mig gösta. Vad skall man göra nu då? Har ju prövat det mesta nu. Jag har ju prövat det mesta nu, men ingen verkar uppskatta det jag gör. Senaste jobbet var ju en chansning dock när jag sökte som webmaster, jag har ju aldrig gjort en hemsida en gång. Tänkte att jag kunde lära mig på plats, kan ju inte vara så svårt. Men chefen var skitsne på mig och sa att jag kunde gå. Jag fattade ingenting, jag hade ju 3månaders provanställning och allt. Men nu vet jag vad jag skall börja syssla med, egenföretagare, det måste ju vara det bästa för mig eftersom ingen annan verkar vilja ha mig. Vet du vad jag skall börja med Gösta! Jag skall bli Proffisionell POKERSPELARE, fattar du vad gött, ingen chef ingenting. Kan det bli bättre eller. Alla andra har ju lyckats så varför inte jag. Reaktionerna från folk som sneglar och småskrattar brukar vara roliga att se, ibland kommer någon fram och säger sin mening av det hela ochså. Citera
Stahl Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Eller så kan man lyssna på mp3 och läsa något. Citera
SaInT Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Eller så kan man lyssna på mp3 och läsa något. Till och med morsan har skaffat MP3-spelare som hon lyssnar på till och från jobbet. Visserligen talböcker som hon (efter lite hjälp) kör in i spelaren, men det är ju en bra start. Snart replacar jag skiten med hårdrock! Citera
Juzzam Postad 10 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2006 Det roliga är att folk runtomkring tycker det är skitkul och försöker hålla in gapskrattet. Folk sitter som allra mest och lyssnar på andra på lokaltrafiken. Därför kan man dra en rövarhistoria så har dom något att tala om vid middagsbordet. Roligaste var dock för 15 år sedan när jag och 2 polare satt och prata om rollspelet mutant. Efter ca:20 minuters tjafs så kommer en pensionär fram och säger: Jag har lyssnat på er i en kvart och jag förstår inte ett jota vad är det ni talar om igentligen. Hon lyssna utan att förstå någoting, det är ju ganska beundransvärt iaf. Citera
stitchio Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 05 Maj, 2006 Tjuvlyssnat har mött sin like Tunnelbanan (Sex tuffa fjortiskillar sitter på tunnelbanan och tjuvlyssnar bredvid mobilpratande kvinna 25+) Kvinna: Jag bajsade på mig nyss. (Alla killar kollar på henne förvånat). Kvinna: Jag bara skoja. Älskar att säga något sånt när folk smyglyssnar på mig. Från Tjuvlyssnat.se Citera
Rukov Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Nästa gång du känner för att skita ur dig nåt sånt här idiotiskt, gå på toa. Citera
Filip Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Skolbussen Elev #1: Kan Du gå utan kryckor nu? Elev #2: Ja, men det ser ut som när Zeb Macahan går. Elev #1: Vem är det? Elev #2: Det vet du väl! En två meter lång cowboy med läderställ, träben och en stor kniv. Elev #1: Nej, går han här på skolan? --> Cred Mathias Bred Bwahahahahaha Kan inte kl bli 8 så man kan handla lite bullar. Citera
Skadast Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 06 Maj, 2006Alla har sina egna kriterier Babasonic, Mariatorget Kille #1: Hon då? Kille #2: Näe...för brunhårig. (paus) Kille #1: Men HON då? Kille #2: Näe...för rödhårig. Kille #1: Hon då? Kille #2 (upprörd): Men för fan, jag försöker verka sjysst mot alla tjejerna här, men du kan väl peka ut NåN som INTE dricker Carlsberg? Jag HATAR Carlsberg! --> Cred Toffe Citera
Recommended Posts