Gå till innehåll

Småländska Mästerskapen Texas NL!


Rotoroberts

Recommended Posts

Nybro Pokerklubb, Växjö Card Club och Fullhouse Pokerclub håller förnärvande på att arrangera ett mästerskap i Texas NL, men dock endast för klubbar och spelare inom Smålands gränser. Vi kommer kanske att bli sponsrade av UVSpoker.com eller något annat företag, även Firstpoker Magazine kanske ska komma dit och ta lite bilder. Vi hade tänkt oss ungefär minst 100 pers. till den här turneringen om allting går som det ska. Problemet är att fastställa ett bra datum i och med att Fotbolls-VM är i Juni. Mer om detta senare...Så är ni intresserade och vill ställa frågor så gör ni det enklast här på forumet sålänge.

 

Ha en fortsatt bra pokerdag! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Viktiga dagar:

10/6 kl 18 i Dortmund: Trinidad/T–Sverige

13/6 kl 21 i Berlin: Brasilien–Kroatien

15/6 kl 21 i Berlin: Sverige–Paraguay

17/6 kl 21 i Kaiserslautern:Italien–USA

20/6 kl 21 i Köln: Sverige–England

21/6 kl 16 i Gelsenkirchen: Portugal–Mexiko

21/6 kl 21 i Frankfurt: Holland–Argentina

 

24 juni kl 17 i München: 1A–2B

24 juni kl 21 i Leipzig: 1C–2D

25 juni kl 17 i Stuttgart: 1B–2A

25 juni kl 21 i Nürnberg: 1D–2C

26 juni kl 17 i Kaiserslautern: 1E–2F

26 juni kl 21 i Köln: 1G–2H

27 juni kl 17 i Dortmund: 1F–2E

27 juni kl 21i Hannover: 1H–2G

 

30 juni kl 17och 21 i Berlin och Hamburg

1 juli kl 17 och 21 i Frankfurt och Gelsenkirchen

 

8 juli kl 21 i Stuttgart

 

9 juli kl 20 i Berlin

 

__________________________________________

 

Dessa matcher ska jag själv se iaf, :lol: , då jag älskar att satsa en slant och ta en öl med grabbarna vid dessa matcher.

Då pokereventet ska vara i 2 dagar så kan man kanske klämma in den vid dessa dagar;

11-12 juni

18-19 juni

22-23 juni

28-29 juni

 

Detta är endast förslag från min sida.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så här långt har vi kommit.

 

Datum: Ej fast spikat, Juni hade varit bra för då är folk hemma ,men largo har ändå en poäng it att ett sånt här stort event kanske kräver mycket tid.

 

Lokalen: Har Växjö CC ordnat.

 

Nått sånt här hade vi tänkt oss.

 

 

120 Platser, om det blir fullt hus så kommer så kanske det blir uppdelat på 2 dagar beroende på bestämt blindschema.

 

Buy in kommer vara runt : 500+100.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som lär ta mest tid av allt är sponsringen. Du(vi?) måste välja ut en sponsor. Efter det så måste vi kommer överens mer precist vad de ska bidra med. Alla saker måste komma fram och eventuella pokerbord byggas. Personal måste hyras o.s.v. Det kan(kommer) säkert ta över en vecka bara att få svar från alla siter du kontaktar.

 

Om du vill ha ett skräckexempel så blev vår klubb lovade massor av saker av pokerstars för över ett år sedan. Deras PR-företag i danmark har fortfarande knappt gett oss något av det. Varje gång jag har ringt så har han sagt "jag gör det idag". Mail får jag inte svar på.

 

Att göra det här på en månad kanske ser genomförbart ut på papperet, men det finns många faktorer som gör att de enklaste sakerna kan dröja flera veckor. Jag skulle helst egentligen vara väldigt försiktig och säga att det tidigast blir av i slutet på sommaren eller i höst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...