Gå till innehåll

Vad sa du björn?


Recommended Posts

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Björn har inte dator vad jag vet.

 

Om han har dator har han inte internet.

 

Om han har internet så vet han inte hur man surfar.

 

Om han vet hur man surfar så hittar han inte till pokerforum.

 

Om han hittar till pokerforum så vet han inte hur man reggar sig.

 

Om han lyckas regga sig så vet han inte hur man hittar till rockets delen.

 

Om han mot all förmodan lyckas med att hitta till den här delen av forumet och läsa detta så hade du ändå bara fått ett flummigt svar som:

 

"så här bra har ifk aldrig varit sedan eldkvarn brann"

 

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björn har inte dator vad jag vet.

 

Om han har dator har han inte internet.

 

Om han har internet så vet han inte hur man surfar.

 

Om han vet hur man surfar så hittar han inte till pokerforum.

 

Om han hittar till pokerforum så vet han inte hur man reggar sig.

 

Om han lyckas regga sig så vet han inte hur man hittar till rockets delen.

 

Om han mot all förmodan lyckas med att hitta till den här delen av forumet och läsa detta så hade du ändå bara fått ett flummigt svar som:

 

"så här bra har ifk aldrig varit sedan eldkvarn brann"

 

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: Hjälp Björn att regga sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Björn. Nu måste du stille min nyfikenhet. Vad sa du i repotaget om IFK Norrköping som gick idag (förlusten mot Mjällby)..

 

TV4 hade tekniska problem så tyvärr gick inte ljudet fram..

 

Så stilla nu min nyfikenhet och berätta.. :roll:

 

 

Förlust o förlust , svårt att förlora när de inte har gjort det på hemmaplan än i serien detta år

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De förlorade två pinnar, pubikintresse, prestige och ära. Så jag tycker matchen var en i raden av förluster detta år. Andra raka förlusten på hemmaplan alltså..

 

Som en kompis så väl formulerade det.

 

-"Man går alltid ifrån idrottsparken besviken!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Björn har inte dator vad jag vet.

 

Om han har dator har han inte internet.

 

Om han har internet så vet han inte hur man surfar.

 

Om han vet hur man surfar så hittar han inte till pokerforum.

 

Om han hittar till pokerforum så vet han inte hur man reggar sig.

 

Om han lyckas regga sig så vet han inte hur man hittar till rockets delen.

 

Om han mot all förmodan lyckas med att hitta till den här delen av forumet och läsa detta så hade du ändå bara fått ett flummigt svar som:

 

"så här bra har ifk aldrig varit sedan eldkvarn brann"

 

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

 

hahahahah

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
"Det är ju vanligare att få AA än AK suuuited..."

 

LOL, det va det dummaste jag hört. AA är ju såklart svårast att få av alla möjliga händer. Därför är den även bäst.

 

 

I alla fall med den matten jag lärde mig i skolan är det lika svårt att få t.ex 44 som det är att få AA eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Det är ju vanligare att få AA än AK suuuited..."

 

LOL, det va det dummaste jag hört. AA är ju såklart svårast att få av alla möjliga händer. Därför är den även bäst.

 

 

I alla fall med den matten jag lärde mig i skolan är det lika svårt att få t.ex 44 som det är att få AA eller?

 

 

att det alltid ska dyka upp en besserwizer och rätta idot saker! Oftast är det ingen som känner igen dom ens.

 

Dom springer runt på forum o letar fel! Skaffa ett liv förfan!

 

Eller rätta den här meningen ! D6u 7s9u1g3e5r k77om67pi2s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att det alltid ska dyka upp en besserwizer och rätta idot saker! Oftast är det ingen som känner igen dom ens.

 

Dom springer runt på forum o letar fel! Skaffa ett liv förfan!

 

Eller rätta den här meningen ! D6u 7s9u1g3e5r k77om67pi2s

 

besserwizer som jag är så ser jag att du har stavat fel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, lol. Så du mennar att 44 är lika bra som AA.. Dig vill jag gärna spela emmot.

 

Herregud, det är klart det är svårare att få AA en 44.. Det är svårare att få bättre kort vet du. Jag har spelat flera tusen händer och fått ett ända fyrtal men massa en par. Det kanske är ren slummp? Nej ta och gå om skolan tommte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm. "Svårare att få AA" vet jag inte om jag håller med om. Rent sannolikhetsmässigt är ju AA lika vanligt som 44. Det har dock inget att göra med vilken hand som är den bästa starthanden eftersom det är något som bestäms av kortens värde, och AA har ett högre värde än 44. Och att det skulle vara svårare att få högt värderade än lågt värderade kort är fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm. "Svårare att få AA" vet jag inte om jag håller med om. Rent sannolikhetsmässigt är ju AA lika vanligt som 44. Det har dock inget att göra med vilken hand som är den bästa starthanden eftersom det är något som bestäms av kortens värde, och AA har ett högre värde än 44. Och att det skulle vara svårare att få högt värderade än lågt värderade kort är fel.

 

Där har du fel! Hur sannolikt är det att få AA gemfört med 44!! Liksom ju bättre hand desto svårare är det att få den!

 

Liksom hur sannolikt är det att du får ligga med en supermodell idag, just nu? Ganska liten va! Men du kanske får ligga med en stadshora istället för en billig peng.

 

Det är samma sak med AA och 44, du måste ju betala för dom med. Ena dyrare än den andra. Fast jag föredrar QQ istället.. LIKSOM DET ÄR JU FYRA PATTAR I EN OCH SAMMA HAND!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni e ju CP i huvedet allihop jag fick underkänt i matte och även jag vet att det e lika svårt att få 44 som AA lika så att scora en super model som en stadshora iaf för mig men ser man ut somm ärtan och kricka så kan jag förstå att inga vill ha dom get a life..................

 

 

 

ps ärtan och kricka dom e iaf lite söta ihop dom kanske borde bli ett riktig söt par som kan lyssna på mozart och grinda på vegas007 tillsamans ALlllllllllll OUT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm. "Svårare att få AA" vet jag inte om jag håller med om. Rent sannolikhetsmässigt är ju AA lika vanligt som 44. Det har dock inget att göra med vilken hand som är den bästa starthanden eftersom det är något som bestäms av kortens värde, och AA har ett högre värde än 44. Och att det skulle vara svårare att få högt värderade än lågt värderade kort är fel.

 

Där har du fel! Hur sannolikt är det att få AA gemfört med 44!! Liksom ju bättre hand desto svårare är det att få den!

 

Liksom hur sannolikt är det att du får ligga med en supermodell idag, just nu? Ganska liten va! Men du kanske får ligga med en stadshora istället för en billig peng.

 

Det är samma sak med AA och 44, du måste ju betala för dom med. Ena dyrare än den andra. Fast jag föredrar QQ istället.. LIKSOM DET ÄR JU FYRA PATTAR I EN OCH SAMMA HAND!

 

Ok.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ni e ju CP i huvedet allihop jag fick underkänt i matte och även jag vet att det e lika svårt att få 44 som AA lika så att scora en super model som en stadshora iaf för mig men ser man ut somm ärtan och kricka så kan jag förstå att inga vill ha dom get a life.................. (Testa att blanda in lite punkter och komman i texten istället för att förlägga alla i slutet av stycket).

 

 

 

ps ärtan och kricka dom e iaf lite söta ihop dom kanske borde bli ett riktig söt par som kan lyssna på mozart och grinda på vegas007 tillsamans ALlllllllllll OUT

 

Tack, det värmde. Från en diskussion om pokerodds och liknande vänder du det till att kalla mig för oattraktiv, cp och dessutom bög. Jättehög nivå.

 

Istället kan du ju bevisa att det nu är som du påstår. Eller vänta, du kanske inte kan det, du hade ju inte ens G i matte (Vilket säger lite om din brist på intelligens).

 

Ytterligare en faktor som bevisar din påtagliga brist på intelligens är att du inte förstår det faktum att, i alla fall jag, är ironisk rakt genom hela tråden. Sannolikheten för att få pocket, oavsett valör, är naturligtvis samma, och att påstå något annat borde ju inte kunna uppfattas på annat sett än just ironi.

 

Jag markerade lite stavfel och liknande i ditt stycke, du kan i alla fall försöka göra dig förstådd även om ingen bryr sig om vad du tycker. Jag undvek dock syftningsfel och grammatiska fel eftersom i stort sett hela texten skulle markeras i sådant fall.

 

Ha en bra dag // Christoffer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som om nån hoppat över min tråd! Jag som trodde jag tog stopp på tramset!

 

Cricka vi som fattar att det är ironi, vi fattar!

 

Dom som inte fattar, behöver inte fatta! Det är därför det kallas ironi, vissa saker ska vissa typer inte fatta för att dom är för korkade!

 

Men som sagt klaga nån annanstans och nu är jag inte ironisk som Kricka bara så alla förstår! Klaga o gnäll nån annanstans era kärringar !

:twisted:

 

Linus du är inte så vacker själv! Observera jag är inte ironisk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Över till lite OT då...

 

Vem är vackrast på klubben?

 

Kanske skulle slänga upp en poll om det? LOL

 

Det skulle bli ett svårt val då vi alla mer eller mindre ser ut som en skopa skit efter all tid man spenderar inomhus ;)

 

Arthur skulle kunna vara en kandidat om han har sitt stora skägg! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärtan----- faaan va nice när blir det tresome dah :P

 

nataniel------snygg och snygg jag har iaf kuken ;) 23cm lång 16cm omkräts slå det om du kan :-)

 

kricka-------- life is pain get used too it... jag bara driver med dig fattar du väll sne huvud,och nej jag anser inte dig som fag du e en bra kille inerstinne :D du e bara lite speciel (lyssnar på mozart) menmen det kanske hjälper ditt poker spel vem vet..... nu får du väll lära mig att stava lite igen men jag är tyvär inte perfektionist ,vänta bara tills jag kommer till klubben och leker lite med dig i cashgame igen om du vågar

 

till alla andra TA DEN I MUN OCH KÄNN OM DEN E RUND peace out

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...