efan Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Hej! Oj, vad mkt detaljer man måste fylla i för att ansluta ett bankkonto. Är det nån som vet vad som behövs? Mvh efan Citera
omduvoresomjag Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Följ instruktionerna? Tror det är ungefär de uppgifter de efterfrågar som behövs. Vad är poängen med tråden? Citera
efan Postad 8 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2006 Jo, men jag undrar hur man får tag i IBAN numret? Citera
APC Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Jo, men jag undrar hur man får tag i IBAN numret? Ring din bank när du ska göra alla inställningar så hjälper de dig under tiden. Citera
Bimpi Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 om du har föreningssparbanken så finns det här Citera
omduvoresomjag Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Jo, men jag undrar hur man får tag i IBAN numret? Titta, en specifik fråga. Nästa gång, testa att vara precis så specifik som du var nu, så får du förmodligen betydligt fler vettiga svar. Citera
Tonylonn Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Okej, har kommit så långt med iban och allt... Har fått deras lilla insättning och ska verifiera mitt kontonummer... Men det står ju i SEK och verifieringen ska vara i dollar... Har FSB.. nån som vet hur jag ska göra? Citera
jeneqvist Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Okej, har kommit så långt med iban och allt... Har fått deras lilla insättning och ska verifiera mitt kontonummer... Men det står ju i SEK och verifieringen ska vara i dollar... Har FSB.. nån som vet hur jag ska göra? TIPS: Ring FSB telefonbank och fråga hur mkt det var i dollar Sen skulle jag iof rekomendera att ringa neteller och be dom regga om ditt FSB konto som ett konto i USD istället för SEK, anledning neteller tar större avgifter vid växling än FSB... /Vimpan Citera
Phew Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Okej, har kommit så långt med iban och allt... Har fått deras lilla insättning och ska verifiera mitt kontonummer... Men det står ju i SEK och verifieringen ska vara i dollar... Har FSB.. nån som vet hur jag ska göra? du ska skriva beloppet i SEK inte i dollar. Alltså exakt det belopp i SEK som du fått insatt på ditt konto. Citera
jeneqvist Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Okej, har kommit så långt med iban och allt... Har fått deras lilla insättning och ska verifiera mitt kontonummer... Men det står ju i SEK och verifieringen ska vara i dollar... Har FSB.. nån som vet hur jag ska göra? du ska skriva beloppet i SEK inte i dollar. Alltså exakt det belopp i SEK som du fått insatt på ditt konto. Minns jag fel (det var nog nått år sen) eller funkar både USD ochSEK att skriva in? Citera
kfluffie Postad 25 Augusti , 2006 Rapport Postad 25 Augusti , 2006 Fel forum samt en fråga som redan har tagits upp tidigare. Kolla sitt IBAN kontonummer hos FSB? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=14107&highlight=iban Har du en annan bank så får du först söka och sedan ställa frågan. MVH //KF Citera
Recommended Posts