Gå till innehåll

Sportbettingdagbok - NBA!


Recommended Posts

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

är dagboken slut nu efter VM? :roll: Ska nog dra igång en betting dagbok när Serie A börjar lr kanske lite alsvenskan oxå!

 

nej, men jag var tvungen att ta ut pengarna för att spela lite pokerbonusar, ser ingen mening med att ha kvar pengar på kontot nu när alla intressanta matcher är slut.. men när fotbollssäsongen är igång ska jag fortsätta med samma rulle!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är dagboken slut nu efter VM? :roll: Ska nog dra igång en betting dagbok när Serie A börjar lr kanske lite alsvenskan oxå!

 

nej, men jag var tvungen att ta ut pengarna för att spela lite pokerbonusar, ser ingen mening med att ha kvar pengar på kontot nu när alla intressanta matcher är slut.. men när fotbollssäsongen är igång ska jag fortsätta med samma rulle!

 

okej låter bra det! ;) vi får väl försöka tipsa varandra sen då! vilka ligor har du bäst koll på? Serie A-B följer jag ganska bra så kommer inrikta mig på dom iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej låter bra det! ;) vi får väl försöka tipsa varandra sen då! vilka ligor har du bäst koll på? Serie A-B följer jag ganska bra så kommer inrikta mig på dom iaf!

 

spanska och engelska ligan brukar jag ha bra koll på, kommer bli intressant att följa italienska nu om det blir nedflyttningar, annars har jag bra koll på NBA som jag brukar spela mycket på med bra resultat, främst handikapspel och system!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej låter bra det! ;) vi får väl försöka tipsa varandra sen då! vilka ligor har du bäst koll på? Serie A-B följer jag ganska bra så kommer inrikta mig på dom iaf!

 

spanska och engelska ligan brukar jag ha bra koll på, kommer bli intressant att följa italienska nu om det blir nedflyttningar, annars har jag bra koll på NBA som jag brukar spela mycket på med bra resultat, främst handikapspel och system!

 

Okwj nice med NBA har ingen koll alls på det! men då kanske man kan rygga lite tips därifrån! ;) när drar dom igång=?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Tänkte dra igång bettningen igen..

 

börjar med 200$ på bet365, valde den sidan pga att jag fick bonus och för att de hade bra utbud av livebet.

 

Eftersom att det gått bra med pokern har jag inte lika stort behov utav pengarna som jag hade tidigare, så jag tänkte att det skulle vara kul att se det som ett välgörenhetsprojekt. Jag börjar med 200$ och håller på i ett år (om jag inte blir gul) efter det ska jag ge bort rullen till ngn hjälporganisation eller liknande. På så sätt blir jag mer motiverad och håller förhoppningsvis bort tilten.

 

Har ni tips på spel så dela med er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Match: JAX Jaguars @ IND Colts

Typ: Handicap

Spel: JAX Jaguars (+7)

Odds: 1.9

Bet: 2.5%

Vinst: 4.5$

 

Båda lagen har börjat bra med 2-0 och kommer att kämpa för att hålla siffrorna. Jaguars har visat bra försvar dom två senaste, framför allt matchen mot steelers där matchen slutade 9-0 och man höll nollan. Spelar man med lika bra försvar kan det blir en tight match där ett +7 övertag kan övgöra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Match: JAX Jaguars @ IND Colts

Typ: Handicap

Spel: JAX Jaguars (+7)

Odds: 1.9

Bet: 2.5%

Vinst: 4.5$

 

Båda lagen har börjat bra med 2-0 och kommer att kämpa för att hålla siffrorna. Jaguars har visat bra försvar dom två senaste, framför allt matchen mot steelers där matchen slutade 9-0 och man höll nollan. Spelar man med lika bra försvar kan det blir en tight match där ett +7 övertag kan övgöra.

Fint spel, har också funderat på det där. Jaguars täppte ju till Steelers totalt. Steelers fick nog inte många running games över 5 yards, om ens något. En majoritet av passningarna var ju dessutom antingen korta eller incomplete. Big Bens comeback blev med andra ord inte så lyckad. Nu är det i och för sig inte helt lätt att säga om det var Big Ben som inte var på topp eller Jaxonvilles försvar som var strålande. Men det var nog en blandning mellan båda två skulle jag tro. Frågan är dock hur det går nu när man ställs mot Peyton Manning och hans Colts (kanske ligans bästa QB resp. lag.) Ett annat frågetecken är Jaguars QB, Byron Leftwich, han imponerade inte mot Steelers precis.. Men visst med handikappet så har du nog rätt så bra chans att spelet sitter, skulle tippa på en knapp Colts seger.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Match: Colorado - Georgia (Am. Fotboll)

Typ: 1X2 Handicap

Spel: +1 Colorado

Liveodds: 1.8 ( 13 - 0)

Bet: 5.4% (10$)

Vinst: 8$

 

fattar inte ett skit, det står 13-0 till Colorado i 3Q och ett +1 handicap ger 1.8 i odds. Är inte det ett jävla överodds eller kan en 14-0 ledning snabbt vända?

Låter verkligen mysko. Känns som att det finns risk för att spelet blir voidat ifall de verkligen redan leder med 13-0.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Match: Colorado - Georgia (Am. Fotboll)

Typ: 1X2 Handicap

Spel: +1 Colorado

Liveodds: 1.8 ( 13 - 0)

Bet: 5.4% (10$)

Vinst: 8$

 

fattar inte ett skit, det står 13-0 till Colorado i 3Q och ett +1 handicap ger 1.8 i odds. Är inte det ett jävla överodds eller kan en 14-0 ledning snabbt vända?

Låter verkligen mysko. Känns som att det finns risk för att spelet blir voidat ifall de verkligen redan leder med 13-0.

 

tror inte det, spelet fanns väldigt länge gick t.o.m upp till 1.9 ett tag. det är 10min kvar står fortfarande 13-0 och ett -2.5 till Colorado ger 1.66, väldigt bra värde fortfarande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...