Ovuca Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Pratade nyss med en amerikansk vän...han undrade om jag hade sett porrklippen på David Williams, eh va? Sen skickade han länken till några klipp ifrån den....hillarious http://www.putfile.com/brocklanders Citera
XarsioN Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 haha jag såg den för någon vecka sen, iallafall första klippet. Men detta måste varit innan han vann mycket pengar i WSOP/WPT ??? Han kan ju inte ha varit i behov av pengar efter det... Citera
Sinkin Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Det här var nog den minst arbetssäkra länk jag stött på på pf.nu Är det någon som vet om det är han eller om det bara är likt? /Sinkin Citera
Rubicon Postad 6 Maj , 2006 Rapport Postad 6 Maj , 2006 Jag undrar hur tiltad han skulle bli om man tauntade honom med kommentaren: "Hey, Assman, push it aaaall in!" när han sitter och steker i en turnering Citera
Recommended Posts