crockey Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Vwerkar som deras server har krashat totalt. I 30 minuter har jag inte kunnat göra mer än att logga in. Är med i 2 turneringar men kan inte komma åt dem. Nån mer smo har samma problem hos Bet24 ? Har mailat men inte fått något svar. Man måste ju kunna kräva tillbaka sibna satsade pengar nu när felet inte ligger hos mig i och med att Internet fungerar. Vad säger Ni ? Citera
eurythmech Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Jag kommer in på Öyrobet iaf edit: Or do I? edit 2: yup Citera
vetgirig Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Det var/är problem i hela Ongamenätverket. Dvs Bet24, Bettsson, Hollywood poker Eurobet osv. Citera
majorj Postad 5 Maj , 2006 Rapport Postad 5 Maj , 2006 Det var/är problem i hela Ongamenätverket. Dvs Bet24, Bettsson, Hollywood poker Eurobet osv. Funkar sen länge nu. Möttes av halvmysiga meddelandet "your account is blocked" tidigare i kväll. Citera
Recommended Posts