amisho Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Hm. Upptäckte idag att Hollywoodpoker har blockerat mitt konto (fungerade på morgonen) helt utan att varsko mig. Inget mail, ingen telefonkontakt, helt enkelt ingen kommunikation överhuvudtaget. Jävligt dålig stil, minst sagt. Hur som helst undrar jag om det är någon som har någon gissning om varför de har blockerat kontot (spekulera fritt)? Och vad jag kan göra för att försäkra mig om att mina insatta pengar inte försvinner (jag har redan skickat dem ett mail, med smått irriterad ton)? Och kanske det absolut viktigaste, vad ska jag göra om de vägrar släppa blockeringen (rättigheter, skyldigheter o.s.v.)!? Raj raj. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Vän, I fall som dessa ska du inte skicka e-brev i en irriterad ton. Tror du på fullt allvar att du får någon hjälp då? När jag korrensponderar med pokersajter är jag alltid vänlig och håller en trevlig ton. Tro det eller ej, men jag har då alltid blivit bra behandlad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 sjukt onödigt att ha en irriterad ton i mejlet, med tanke på att dom förmodligen har noll skyldigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trolletTrolle Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Mitt konto blev osså spärrat. Samma story som dig. Skickade iväg ett mail. Fick inget svar dock men efter 30 min så fungerade kontot igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 5 Maj , 2006 Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 dom har serverproblem fick samma problem på betsson och ringde dom synd att skiten fastnat nu piss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amisho Postad 5 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Vän, I fall som dessa ska du inte skicka e-brev i en irriterad ton. Notera, "smått irriterad" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amisho Postad 5 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 Mitt konto blev osså spärrat. Samma story som dig.Skickade iväg ett mail. Fick inget svar dock men efter 30 min så fungerade kontot igen. Detta lugnar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
amisho Postad 5 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2006 dom har serverproblemfick samma problem på betsson och ringde dom synd att skiten fastnat nu piss Detta lugnar mig ännu mer! (Jag har inte lyckats lista ut hur man citerar flera insändare i samma svar...kanske skulle försöka lära mig det?) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts