Trillian Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Ganska vek-tight bord. Texas Hold'em Fixed limit $0.5-$1.0 Pre-flop: HERO is BB with K:club: A:club: 5 folds, CO calls, 2 fold, HERO raises, CO calls Att folk synar först in i sen position är ingen ovanlighet, han kan ha lite vad som helst. Flop: A:diamond: 9:club: J:heart: HERO bets, CO raises, HERO raises, CO caps, HERO calls Att han cappar floppen brukar betyda två-par eller bättre. Jag bestämmer mig för att syna ner. Turn: T:heart: HERO checks, CO bets, HERO calls River: K:diamond: HERO bets, CO calls Här funderar jag på en check-raise men det är en ganska farlig bräda så han kanske checkar. Citera
Swalling Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Eftersom han bara synar på river märks det ju att han är rädd för din eventuella stege. Skulle sätta han på typ A9 eftersom han limpade. På turn har du 9 outs. (Odds 4,0 mot 1) att förbättra handen och det gjorde du. Tycker du spelade rätt. Citera
Recommended Posts