frekje Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Hej, Jag ska göra ett internship i Stockholm i sommar under månaderna juni, juli och augusti tillsammans med en annan kille. Vi letar bostad under sommarmånaderna och det ska vara en 3:a, bredband och centralt (helst innerstan). Jag har sökt runt lite på olika bostadssidor, men det är ett meck. Någon som känner nån som vill hyra ut under sommaren eller vet något bra sätt att scora en lya? Bredband är viktigt för poker ska spelas. Ingen röker o det blir inga djur i lägenheten. Citera
Cyntax Postad 3 Maj , 2006 Rapport Postad 3 Maj , 2006 Jag har lite kontakter. Men smakar det så kostar det. Allt från 8.000 till 20.000kr/månaden får du slanta upp för så kort tid på sommaren med dom där kriterierna. (Troligtvis allt förskott också.) Hade du bara behövt ett litet rum... ni kan inte ta ett studentrum var för 2000kr/mån? Men chansen att jag kan fixa något genom mina kontakter är minimala. Typ 1% Citera
frekje Postad 3 Maj , 2006 Författare Rapport Postad 3 Maj , 2006 Mja 20 papp är mer än vad jag hade tänkt mig.. Jag får nog försöka på något annat håll då, men tack för postningen. Citera
kfluffie Postad 4 Maj , 2006 Rapport Postad 4 Maj , 2006 Har du spanat på Blocket? Tycker det är en massa Jimbojoppar som hyr ut sin lägenhet under Sommaren. MVH //KF Citera
Recommended Posts