busen Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 endast syn på river. Fold på floppen enligt mig Citera
Sansrom Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Fina pottodds på flop? Ja, om du gillar att eventuellt dra dött till dåliga odds. Fold. Som fan. Citera
Reaper Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Mysko spelat, GIVEN fold på flopp.. för du behöver väl ca 10-11ggr pengarna för att dra till set där. MEN på den floppen kan du lika gärna redan dra dött.. skulle inte förvåna mig ett dugg om nån limpat med T9s\o och AT är juh inte heller otroligt. Men iaf... På river kan du bara syna tycker jag, om du nu ser turn tycker jag du ska trycka in skiten där och hoppas dom inte jagar allt för mkt. Att gå all-in på river är juh att skänka pengarna de gånger dom slår dig (vilket nån garanterat borde göra!).. för fi foldar garanterat inte med de fina potoddsen. Citera
Reaper Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 du kom på själv hur illa det var spelat? Eller varför försvann HHn? Citera
Sansrom Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 du kom på själv hur illa det var spelat? Eller varför försvann HHn? Citera
sankento Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Postad 30 April , 2006 du kom på själv hur illa det var spelat? Eller varför försvann HHn? Okej det va inget bra lir... Men jag vann 40$ så ska inte klaga Citera
Reaper Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Nice, skönt när riggen är med en. Dåligt spel brukar ofast premieras Citera
sankento Postad 30 April , 2006 Författare Rapport Postad 30 April , 2006 Nice, skönt när riggen är med en. Dåligt spel brukar ofast premieras Men helt seriöst tycker jag inte det e så dåligt som ni säger. Att syna 0.8$ som för övrigt är billigare än gratis, när man har implicita odds utav bara helvete att tjäna mkt om man nu träffar. Sen har jag läst att dolle brunson alltid brukar spela PP till turn Citera
Reaper Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 nu är juh HHn borta, men var väl tot 4st limpare? Alltså 1$ i potten? Du får strax över 1:1 i potodds på hans 0.80 bet. Så NEJ, inte vinnande i längden att ta den synen då brädan enligt mig är mycket farlig.. hade det inte var risk för stege så hade synen kanske varit "lite" bättre, men fortfarande EV-.. dina implicita odds är inte ens i närheten av bra för att jaga. Skillnad om floppen är T82 rainbow Sen att man har tur en gång är juh en annan 5a NH Sir! Citera
Sansrom Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Nice, skönt när riggen är med en. Dåligt spel brukar ofast premieras Men helt seriöst tycker jag inte det e så dåligt som ni säger. Att syna 0.8$ som för övrigt är billigare än gratis, när man har implicita odds utav bara helvete att tjäna mkt om man nu träffar. Sen har jag läst att dolle brunson alltid brukar spela PP till turn Billigt? Var det inte pottbet han drog på? Du vet ju inte att du har bästa handen om du träffar, speciellt inte mot fyra (eller hur många det nu var, svårt att veta när du tagit bort handen) motståndare. Med andra ord har du massiva omvända implicita odds många gånger. För att inte tala om hur många riverkort som gör din hand till skit om du väl träffar på turn. Ditt spel är -EV så det stänker om det, kul att det gick bra den här gången. Jag har läst att Gus Hansen gick all-in med 62o preflop en gång, därför gör jag det varje gång, för han är ju bra. Citera
Recommended Posts