dropbass Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Vill passa på och tipsa om en av min favoritspelares, Daniel Negreanu, nya hemsida. Bilder, blog, forum och intressanta artiklar. Vad mer kan man kräva? Länk: http://www.fullcontactpoker.com * Pill, pill - QoS * Citera
Papa Kubo Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Kanske att han gör något åt det där löjliga skägget? Citera
summlan Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 ja tycker han liknar dendär björnen i kalle anka som dom brukar köra på julafton, björnen som tycker det är kallt ute och vill sova i kalles säng. Citera
dropbass Postad 24 November , 2004 Författare Rapport Postad 24 November , 2004 ja tycker han liknar dendär björnen i kalle anka som dom brukar köra på julafton, björnen som tycker det är kallt ute och vill sova i kalles säng. haha Citera
QoS Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Är det bara jag som tycker han är en skönt kille som bor med sin mamma! - QoS Citera
Ingpin Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Är det bara jag som tycker han är en skönt kille som bor med sin mamma! - QoS Ja... Citera
chcar Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Missa inte blogginlägget om att ligga back rejält under en session - närmare bestämt 1,3 miljoner $... 31 hours of poker Citera
FunKa Postad 3 Mars , 2005 Rapport Postad 3 Mars , 2005 Efter att ha följt hans poker journal ett tag har jag börjat undra vart pengarna kommer från egentligen? Vid borden han sitter brukar det alltid delta samma personer, Brunson, Ivey, Hansen och några till. Går pengarna bara runt mellan dem eller vad e det frågan om? Kommer det någon lyckosksökare vid sällsynta tilffälen och "ger" dem pengar att spela om kanske... Citera
Recommended Posts