Gå till innehåll

Ska det vara 550kr varje fredag det varit lön?  

10 medlemmar har röstat

1. 1. Ska det vara 550kr varje fredag det varit lön?

Recommended Posts

Postad

Läs den klistrade tråden "Om Nyköpings Texas Holdem" där står all info angående turneringars starttid och kostnad..

Sen skulle jag vilja ha en lösning på att turneringarna aldrig börjar i tid..

Försenade turneringsstarter Live - ofrånkomligt?

ett svar från en annan klubb som har haft liknande problem:

Hos oss på No Limit Gefle startar vi alltid på utsatt tid, åtminstone senast någon minut efter.

Vi hade för ett år sen problem med att alla trillade in sent. Då kom vi på den här lösningen. Föranmälan på webben 45 minuter innan turneringsstart + buyin betalt 5 minuster innan turneringsstart = bonusmarker. Vi kör 20% extra i förhållande till startstack.

Flera tyckte vi var petiga och att det inte var så noga först. Men då dom inte fick bonusmarker en gång - lärde dom sig att föranmäla sig och komma i tid nästa gång. Enkel uppfostran! :)

Prova på det - stor chans att det funkar även hos er!

-----------------------------------------------------------------------------------

För just nu tycker jag inte det är speciellt lyckat när man måste vänta till kvart tjugo över var je gång..

Postad

ÄNDA (?) sättet för att alltid kunna starta i tid är att köra föranmäla (tex i specifik tråd för varje MTT). När klockan är slagen körs det på de som anmält sig (dom som inte har tillgång till nätet anmäler sig via tele eller polare).

Om alla platser inte är fyllda så försvinner stackarna efter 1-2 perioders spel.

Såhär sköts det bland annat på en klubb jag lirat mkt på och tycker det är utmärkt.