Hunter69 Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Satt och spelade en freeroll på Pokerstars härom natten. Mina motspelare var Gollum, Prosit från snövit, Jenna Jameson, en stirrande gammal gubbe och några till. Kom 130:e plats av 6000 (efter massa timmars slit, tills jag inte pallade mer och slutade tänka på grund av trötthet.). Är det någon mer än jag som tycker det är skitjobbigt att sitta och stirra på en Avatar av typen Gollum? Funderar starkt på att försöka hitta världens mest irriterande och jobbiga. Några förslag? (ber om ursäkt om det redan fanns en tråd för detta.) Citera
drc Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Jag skulle inte vilja sitta mot varken Clownen Manne,Birgitte Nielsen eller Skumberg i Solstollarna !!!! Citera
lfx Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 ta någon som retar folk och som ingen gillar, typ Adolf Hitler eller Grynet.. Citera
Hunter69 Postad 23 November , 2004 Författare Rapport Postad 23 November , 2004 Eller Ifx? Din är precis vad jag talar om! Citera
Hjort Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Jag tror på att köra med så anonymt nick/avatar som möjligt så att folk får så lite som möjligt att hänga upp minnesbilder av ens spel på. Citera
cab19 Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Har bara "retat" mig på en bild,typ någon blodigt ansikte eller vad det var. Så det blev en "block image" direkt Citera
Nusseman Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Du vet att det går att blocka bilderna på PS va? Själv har jag en bild på min (när bilden togs) ettårige son. Citera
Hunter69 Postad 23 November , 2004 Författare Rapport Postad 23 November , 2004 Jo vissta kan man blocka - fast på något sjukt sätt så har det ändå viss charm. Det säger nog lite om ens personlighet iallafall? Ta mig exemplvis: Jag är en skitglad liten gul fisk:-) Citera
Suppe Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Den där hippien från farmen, när han sitter och luktar på en blomma (eller vad han nu gjorde), den bilden skulle sitta fint. Citera
Suppe Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Va iofs inte den bilden men han är lika söt där. Citera
Hjort Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Va iofs inte den bilden men han är lika söt där. Var det bara jag som såg ett 10 minutersklipp med honom och sedan fick en stark önskan att köra över honom med gräsklippare? Citera
Suppe Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Va iofs inte den bilden men han är lika söt där. Var det bara jag som såg ett 10 minutersklipp med honom och sedan fick en stark önskan att köra över honom med gräsklippare? Du är knappast ensam om det.. Citera
cab19 Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Var han inte utbildad psykolog också?? jises säger jag bara... Citera
lfx Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Joker500: googlade och hittade denna isda: http://www.avatarity.com/ alternativt kan du ta en bild på dig själv/någon/något annat, gå till photoshop och prova ett oändligt antal lager till du får ihop något snyggt.[/url] Citera
Suppe Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Joker500: googlade och hittade denna isda: http://www.avatarity.com/ alternativt kan du ta en bild på dig själv/någon/något annat, gå till photoshop och prova ett oändligt antal lager till du får ihop något snyggt.[/url] Så du menar att joker inte är tillräckligt attraktiv för att att vara på sin egen avatar utan en massa PS-filters? Citera
Hunter69 Postad 23 November , 2004 Författare Rapport Postad 23 November , 2004 Här har du lite jokrar http://www.howtocatchamouse.com/jokers/page2.html Bytte förresten min nu Citera
lfx Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 bildgooglas på http://images.google.se/images?q=joker&hl=sv&btnG=Google-s%C3%B6kning så hittar du lite fräcka bilder också, några var riktigt coola.. lycka till Citera
Hjort Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Var han inte utbildad psykolog också??jises säger jag bara... Har svårt att tänka mig den nissen jobba sig genom någonting. Gissar på någon inte fullt så skyddad titel, olegitimerad terapeut kanske? Citera
Hunter69 Postad 23 November , 2004 Författare Rapport Postad 23 November , 2004 Den syns inte dock, Joker? Citera
Hunter69 Postad 24 November , 2004 Författare Rapport Postad 24 November , 2004 PhotoShop - Ta in önskad bild - välj "Spara för Webben" och dra ner och redigera till önskad storlek, form och färg. Lycka till! Citera
Se7en Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Är det bara jag som inte har avater på? Tycker att det blir tröttsamt för ögona när alla avater blinkar fram och tillbaka mellan check, raise, call osv. Mycket snyggare med den blåa bakgrunden på alla spelarnarna om man väljer den inställningen. Citera
Hunter69 Postad 24 November , 2004 Författare Rapport Postad 24 November , 2004 Skaffa det (laglig version)! Det är värt varenda krona. Citera
erbus Postad 24 November , 2004 Rapport Postad 24 November , 2004 Var han inte utbildad psykolog också??jises säger jag bara... Har svårt att tänka mig den nissen jobba sig genom någonting. Gissar på någon inte fullt så skyddad titel, olegitimerad terapeut kanske? var inte den tomten terapeut? har för mig det... han hade i allafall någon form av arbete med "klienter" och de var hans vänner... där rök det professionella i hans yrke *flinar* Citera
Recommended Posts