Gå till innehåll

PokerMiljonen Online den 27/4!


Crazyfred

Recommended Posts

Det är 1miljon sek added(första priset) vad jag har förstått, men däremot så är det endast satelliter + inbjudan för att vara med. I skrivande stund 178 deltagare och inga fler satelliter. Potten från satelliterna fördelas på plats 2-27.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så var det roliga slut. Ut som 46:a.

 

All in med QQ preflop som shortstack, syn av KJ. K på turn. Q,10 eller klöver på rivern så vinner jag, men icke sa nicke.. Tråkigt, hade man vunnit den potten hade man legat en bra bit över avg. Men thats poker.

 

Hur går/gick det för övriga pokerforumare?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

~60k till tvåan. Så det är lite brant prisfördelning ;)

 

Svårt att veta om de spelar själv, satt vid samma bord som Tomas Brolin. Han skrev inte ett ord under hela tiden men folk floodade chatten. Det var ju ganska många kändisar och proffs som aldrig dök upp heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HISH vann men dom gjorde 50/50 deal när 2 var kvar. Stort grattis hish

Har du bevis på att det blev en deal? Det är några i chatten som påstår sig veta men jag tvivlar på att de har en aning, tills man får höra från nån av spelarna.

Grymt imponerade av Tess i vilket fall som helst!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HISH vann men dom gjorde 50/50 deal när 2 var kvar. Stort grattis hish

Har du bevis på att det blev en deal? Det är några i chatten som påstår sig veta men jag tvivlar på att de har en aning, tills man får höra från nån av spelarna.

Grymt imponerade av Tess i vilket fall som helst!

'

 

Det blev en deal. Himla långsamt spel. Hish tjatade om deal i evigheter..managern kom in...långt avbrott..sen snabbt spel. Sen var det extremt många som skrev att det inte var Tess som spelade. Inte helt ogrundat kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...