MacDaddy Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Ngn här som spelar FL på prima o är vinnande? Spelat på andra siter o spelet skiljer sig inte så mkt men det ä helt omöjligt o vinna. Inte en pott vinns med TopPar om 3st är i potten. Har kanske spelat för lite där dock. * Flytt till Resultat - QoS * Citera
pisak84 Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 kan vara riggat på just den sajten för du inte ska kunna vinna.. våra tekniker håller på undersöka just nu Citera
Weedobooty Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 Man kan väl inte vinna med topp-par heller! Prova att syna med hela vägen med underpar, bottenpar, hålstegar och tre-flushar, så ska du se att det vänder. Citera
pellepedal Postad 26 April , 2006 Rapport Postad 26 April , 2006 FL på Prima går väldigt bra för mig just nu i alla fall. Citera
valterego Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Jag spelar enbart FL på Crazy Poker (Prima), och vinner stadigt... Citera
rockefeller Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Har också hört av en polares polare att prima är riggat. Typ massa badbeats och sånt måste ju vara riggat! Lira på party istället! Där har jag ett riggkonto med riggen med mig. Går fett bra hela tiden! Vunnit massa pengar och sånt! obs ironi! Citera
serenity Postad 8 Maj , 2006 Rapport Postad 8 Maj , 2006 Jag har läst inlägget 4 ggr nu och jag hittar ingent klagomål om rigg eller så, varför anstränger ni er ens att skriva såna inlägg? Citera
tikhal Postad 9 Maj , 2006 Rapport Postad 9 Maj , 2006 Tycker de gör helt rätt i att dryga sig. Dels är det underhållande och dels är förstainlägget bara massa whine. Citera
serenity Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Nej, det är inte underhållande när varenda tråd på forumet handlar om att driva med folk om att sidor är riggade. Citera
Okok Postad 10 Maj , 2006 Rapport Postad 10 Maj , 2006 Ngn här som spelar FL på prima o är vinnande?Spelat på andra siter o spelet skiljer sig inte så mkt men det ä helt omöjligt o vinna. Inte en pott vinns med TopPar om 3st är i potten. Har kanske spelat för lite där dock. * Flytt till Resultat - QoS * Det är väl inte så konstigt att toppar inte står så ofta om det är tre stycken i potten. Däremot kan det tolkas som att det är bra värde om det är så många i potten ofta. Tvärtom hade varit värre. För övrigt så är det nog väldigt lätt att tro att man är en väldigt duktig spelare på FL, när man kanske i själva verket är en medelmåttig. Ge det lite mer tid! Citera
Recommended Posts