Gå till innehåll

fler mess än rebuys


Recommended Posts

.....

Reaper.. Har du gulat lr? Har inte sett röken av dig sen Sundsvall brann.. ;)

Om det vore så väl, så man slipper "kunna" slaska. Nej.. snarare sjukt mkt att göra varje dag då det är poker :/ Blir nog bättring nu i Maj

 

Har iaf hunnit med fin placering i jönåkersturneringen senast :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå

 

Har pratat med en ansvarig på spray nyss, han skulle gå in och försöka spärra Rogers konto och därmed kanske få slut med messen till just oss.

 

Det finn tydligen flera drabbade.

 

Han lovade också att Roger inte skulle belastas för det här??????tänkte dom det från början??????

 

Annars e det ett fel som ligger på servern i Tyskland och dom har fortfarande inte hittat felet.......kan inte säga när det slutar

 

Jag har begärt ersättning och det skulle inte vara omöjligt, men han skulle ringa tillbaka så snart han visste mer.....

 

kommer uppdatering denare......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ringe Comviq nu och han skulle försöka få tag på en tekniker för att spärra just det nummret till mig men han kunde inte lova nått.... *håller tummarna*

 

Skapligt störande nu när jag dessutom inväntar sms, man går ju å blir besviken var 6e min :P

 

Har blivit runt 300 sms för mig and counting...

 

Nåja det var allt för mig

 

/Emil

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spray har nu löst situationen för tillfället iaf, tror det inte ska komma tillbaka

 

har varit i kontakt med huvudkontoret nyss, jag pratade med en chef där och förklarade hela situationen, han beklagar verkligen och kommer att lämna ett förslag på kompensation till mig imorgon.......

 

det kommer att innebära till alla i klubben som blivit drabbade.....

 

jag återkommer då....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick nu ett svar från nåt spån på supporten:

 

Svar (Kenneth ******) - 2006/04/28 16:55

Hej,

 

Jag förstår inte riktigt din fråga. Du säger att det har skickats en massa sms till dig och att det har drabbat ditt abete etc. Men - är det något som beror på oss? Har vi skickat dessa sms?

 

Med vänliga hälsningar

Kenneth ******, Spray

 

Detta har han alltså skrivit idag kl 1700, nån som sovit på jobbet eller????

Fan det värsta jag sett, vilket lost jävla pucko....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en uppdatering

 

Fick ett svar på det ovanstående svaret jag hade fått.......han va ett pucko....:)

 

sen har jag även fått ett förslag på kompensation.......

 

skamförslaget 100 gratis sms till klubben???????

ett pucko till....

det blev ju dissat tot...

 

har även haft kontakt med datainspektionen och post o telestyrelsen så det ser väl ljust ut för att få någonting

 

Gav sedan dom ett förslag på vilken nivå de borde ligga på och vilka regler de är skyldiga o följa, han skulle bara kolla det exakta antalet drabbade och svara på fredag

 

Återkommer......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...