krstffr Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Nån mer än mig som fått fler mess än vad ni brukar göra rebuys.... Dessutom efter det att turneringsjäveln startat..... Blabliblobla.... För helvete.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredztr Postad 25 April , 2006 Rapport Share Postad 25 April , 2006 Ramlade in nr 32 nyss. When will it stop? =] EDIT; Är väl uppe runt 150 nu? =] Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 TILT 1 mess var 6e min sen igår.. börjar tröttna på detta!! Om roger läser detta, SNÄLLA ta bort mig från eran "sms lista" Jimmy Karlsson, 073-6178673 Oavsett om denna "bugg" inte händer igen så har jag tröttnat på alla dessa mess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
krstffr Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2006 hur många återköp blev det igår för den delen? var det nån som vann? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Martinout Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Nej ingen vann turneringen igår. Dom har en tekniker på spray som håller på att lösa detta nu. Det så klart inte Rogers eller Ozzys fel. Reaper.. Har du gulat lr? Har inte sett röken av dig sen Sundsvall brann.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrjoel Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 hej hopp uppe i ca 250 mess nu kl 1600 vet att spray håller på men hur lång tid får det egentligen ta????? fler än rebuysen vet jag inte riktigt, då får det hålla på ett par dagar till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrjoel Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 jag ligger nu på mellen 4-5 minuter mellen varje mess pratade med spray, de har ingen aning om vad som e fel och ingen aning om när det kommer sluta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Haha! Jag har inte fått ett enda på typ två veckor. Det är också lite sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 .....Reaper.. Har du gulat lr? Har inte sett röken av dig sen Sundsvall brann.. Om det vore så väl, så man slipper "kunna" slaska. Nej.. snarare sjukt mkt att göra varje dag då det är poker Blir nog bättring nu i Maj Har iaf hunnit med fin placering i jönåkersturneringen senast Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Martinout Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 Snyggt.. Ja jag har sett att man lyckas rätt bra där ute om man är kass på klubben Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 26 April , 2006 Rapport Share Postad 26 April , 2006 hehe ;D För övrigt, finns det någe mer tiltande än att få ett sms var 5:e min? Driving me nuts, om inte annat fyller man simet rätt många gånger om detta ska forsätta länge till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Martinout Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 När jag slog på mobilen i morse hade jag faktiskt bara 112st nya så det verkar ha lugnat ner sig lite haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrjoel Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Hallå Har pratat med en ansvarig på spray nyss, han skulle gå in och försöka spärra Rogers konto och därmed kanske få slut med messen till just oss. Det finn tydligen flera drabbade. Han lovade också att Roger inte skulle belastas för det här??????tänkte dom det från början?????? Annars e det ett fel som ligger på servern i Tyskland och dom har fortfarande inte hittat felet.......kan inte säga när det slutar Jag har begärt ersättning och det skulle inte vara omöjligt, men han skulle ringa tillbaka så snart han visste mer..... kommer uppdatering denare...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pro-Z Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Jag ringe Comviq nu och han skulle försöka få tag på en tekniker för att spärra just det nummret till mig men han kunde inte lova nått.... *håller tummarna* Skapligt störande nu när jag dessutom inväntar sms, man går ju å blir besviken var 6e min Har blivit runt 300 sms för mig and counting... Nåja det var allt för mig /Emil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrjoel Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 min operatöe (sug kuk 3) kunde inte spärra ett enskilt nummer sms:en har nu slutat för mig kl 1415 inget svar från spray ännu...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pro-Z Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Mina slutade omkring den tiden också, har inte fått svar från comviq än så vi får la hoppas på att det är spray som löst det nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrjoel Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 spray har nu löst situationen för tillfället iaf, tror det inte ska komma tillbaka har varit i kontakt med huvudkontoret nyss, jag pratade med en chef där och förklarade hela situationen, han beklagar verkligen och kommer att lämna ett förslag på kompensation till mig imorgon....... det kommer att innebära till alla i klubben som blivit drabbade..... jag återkommer då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 wiiiii jag kan sätta på ljud+vibrator för första gången på 2 dagar Samt slippa fylla simkortet x antal ggr : Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrjoel Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Har nu pratat med spray igen och de kunde inte lämna något besked idag pga att de fortfarande inte har hittat felet och arbetar för fullt med det.... så jag får återkomma i ämnet efter helgen..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stutheman Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 ja saknar alla sms Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrjoel Postad 28 April , 2006 Rapport Share Postad 28 April , 2006 Fick nu ett svar från nåt spån på supporten: Svar (Kenneth ******) - 2006/04/28 16:55 Hej, Jag förstår inte riktigt din fråga. Du säger att det har skickats en massa sms till dig och att det har drabbat ditt abete etc. Men - är det något som beror på oss? Har vi skickat dessa sms? Med vänliga hälsningar Kenneth ******, Spray Detta har han alltså skrivit idag kl 1700, nån som sovit på jobbet eller???? Fan det värsta jag sett, vilket lost jävla pucko.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrjoel Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 en uppdatering Fick ett svar på det ovanstående svaret jag hade fått.......han va ett pucko.... sen har jag även fått ett förslag på kompensation....... skamförslaget 100 gratis sms till klubben??????? ett pucko till.... det blev ju dissat tot... har även haft kontakt med datainspektionen och post o telestyrelsen så det ser väl ljust ut för att få någonting Gav sedan dom ett förslag på vilken nivå de borde ligga på och vilka regler de är skyldiga o följa, han skulle bara kolla det exakta antalet drabbade och svara på fredag Återkommer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Jag tycker att en bra ersättning kan vara att alla på klubben får skicka 1000 fria mess till de ansvariga på spray, samt att vi blir bjudna på deras julfest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts