Gå till innehåll

NLT - CG, hur ofta och mycket continuation betar ni?

Recommended Posts

Postad
Harrington använder tydligen sin klocka som slumpgenerator. Själv kör jag med ett program som ger slumptal och samtidigt räknar ut implicita odds, hur mycket man ska höja i en höjd pott mm.

Vad är det för program?

Postad
Harrington använder tydligen sin klocka som slumpgenerator. Själv kör jag med ett program som ger slumptal och samtidigt räknar ut implicita odds, hur mycket man ska höja i en höjd pott mm.

Det fungerar säkert bra om man bara kör ett bord, men du menar väl inte att det fungerar om du kör flera bord samtidigt?

Jag kör fyra bord samtidigt och kör med slumpgenerator, räknar odds i varje hand mm. Men jag kör inte en så nogrann strategi som Harrington, lite overkill på våran nivå.

Vad är det för program?

Ett väldigt enkelt program på min Grafräknare. Det går faktiskt mycket snabbare att trycka på några knappar på grafräknaren än att klicka på pokeroffice, dessutom mindre störande.

Visst poker office kanske är bra, vet inte om det fungerar på B2B och det ger inga slumptal.

Vet ni om poker tracker börjat funka på B2B?

• 8 months later...
Postad

Jag Contbetar ca 90% av gångerna när jag är HU och med Pos, kanske 70% när jag är ur pos.

70% contbetar jag med pos i 3 way pot, respektive 40-50% ur pos.

Känns som att ju lösare spelstil man har desto bättre går det att contbeta bort folk på floppen, ser ofta tighta spelare få problem då ingen tror dom