Gå till innehåll

Dog Pokern/Internet?


wheel_jr

Recommended Posts

  • Svars 135
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag tog kontakt med BBB i morse (efter att jag ej kunnat logga in) och fick följande svar:

 

Tack för din e-post.

 

Vi tar ditt problem på största allvar, jag håller personligen på att samla

information om detta problem då det är fler kunder som är berörda. Jag

kommer att kontakta er per telefon inom ett par dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ringde dom precis, och gnällde, skällde och var allmänt bitter. "problemet ligger inte på vår sida, men jag skriver en rapport och så hoppas vi det blir bättre". Konstigt att problemet inte ligger hos er, eftersom alla andra operatörer fungerar smärtfritt. Och mig veterligen så går det inte jättemånga förbindelser över atlanten....men man kunde tyvärr inte få ta del av rapporten han skrev, eller få något svar på hur situationen utvecklade sig heller. Utan jag skulle "märka" om något hände.

 

Älskar support. Bör jag tillägga att samtalet tog en 25 minuter, pga all "var god dröj, ska undersöka det där"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Update... Whinade på BBB igen, dom håller på att jobba på det men vill att kunder som har problem ringer in, lät som dom skulle ta det mot "tekniker" eller vad tjejjen sa så har ni problem så ring in till dom så att dom får lite eld i baken ;)

 

Jag trodde BBB hade fixat det vid det här laget... för mig funkade PP m.m. igår kväll m BBB

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kör bbb adsl

ongame nätet som tidigare funkat bra disconnectar sig mycket nu...speciellt kvällar mellan 22-24 typ

lirat några timmar runt 17-20 inga problem då

 

har tidigare alltid haft problem med partypoker där typ ett bord av 4 blir disconnectat medans dom andra har fortsatt med vanlig connection men på ongame så dör alla

 

Har slutat att lira på party på grund av detta ska dom döda ongame för mig också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kör bbb adsl

ongame nätet som tidigare funkat bra disconnectar sig mycket nu...speciellt kvällar mellan 22-24 typ

lirat några timmar runt 17-20 inga problem då

 

har tidigare alltid haft problem med partypoker där typ ett bord av 4 blir disconnectat medans dom andra har fortsatt med vanlig connection men på ongame så dör alla

 

Har slutat att lira på party på grund av detta ska dom döda ongame för mig också.

 

Skönt att få bekräftelse på att det inte är partys fel då. Har även jag haft stora problem med detta och får väl inrikta mig på att göra livet lika surt för BBB som de gör det för mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kör bbb adsl

ongame nätet som tidigare funkat bra disconnectar sig mycket nu...speciellt kvällar mellan 22-24 typ

lirat några timmar runt 17-20 inga problem då

 

har tidigare alltid haft problem med partypoker där typ ett bord av 4 blir disconnectat medans dom andra har fortsatt med vanlig connection men på ongame så dör alla

 

Har slutat att lira på party på grund av detta ska dom döda ongame för mig också.

 

Skönt att få bekräftelse på att det inte är partys fel då. Har även jag haft stora problem med detta och får väl inrikta mig på att göra livet lika surt för BBB som de gör det för mig...

 

Har en bror som hade samma problem och pratade med bbbs support under flera veckor.

Det slutade med att dom testade att ta ner hastigheten från 16 mbit eller nått sånt till 2 mbit. Då hade han inga som helst problem med disconnects från dåvarande multipoker.

Kan vara värt ett försök om du klara dig med mindre bandbredd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Bredbandsbolaget suger zebraballe!

 

Det är deras fel att jag ser ut som jag gör.

 

Hittar inte tillräckligt med svordomar för att beskriva hur urbota idiotiska de är, eller i alla fall personen som FÖRSÄKRADE mig att jag skulle få snabbare uppkoppling om jag böt från telia till BBB, hon till och med kollade det medans vi var i telefon. OK, bokar byte, skriver fullmakter och hela faderullan.

 

Vad händer? Jo, när min Telia kopplas ur har jag inget. Men... Ringer till Telia "Det är bytt, du har inget abonnemang hos oss längre".

 

Ringer till BBB: "Jo, tyvärr kan vi inte erbjuda dig bredband. Ingen uppkoppling alls, du bor för långt från kopplingsstationen".

 

Och frågan om avståndet till kopplingsstationen tog jag upp med personen i fråga som tog min beställning från början, det var det hon kollade. Skickligt. Där blev jag sittande uten bredband alldeles för länge, tills Telia kunde koppla in mig igen. Och i frustrationen över BBB och över att inte ha bredband så blev jag precis så snygg som jag ser ut att vara. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...