zyxon Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Någon annan som har problem med just Tain (expekt)? Nope! Funkar klockrent för mig iaf (Glocal adsl) Citera
strutter Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 cdpoker å party funkar inte här pacific funkar... jag har fiber 10/10 lina Citera
SouthEast Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Här funkar: Absolute Truemoneygames Sportingbet Funkar inte: Paradise Pokerstars Nordicbet Eurolinx/Expekt Sitter i Karlskrona med B2 Citera
TANDEMCYKELN Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Jag har BBB och det funkar inte här heller. Dock verkar det som att de som har annat än BBB inte upplever några problem. Vi som kör BBB via Skanovas ledningar fungerar det fint för, dvs. de av oss som har uppkoppling via PPPoE. Citera
cOP Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Om det nu är BBB som krånglar. Varför fungerar allt utom just pokern?! Surfa, lyssna på webradio, tanka, spela andra spel? Varför skulle pokern som inte ens kräver någon större bandbredd ställa till problem? Citera
Donner Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 BBB här, party o stars e helt döda. Citera
omduvoresomjag Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 BBB 100/10 här. Party toklaggar. b2b funkar dock utmärkt. Allt utom PP mao. Varit så förut. Tröttsamt. Citera
Klyka Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Vad är detta? Ska man bli mörkrädd eller vad? Verkar det som de spärrar pokersajter, eller vad händer hur och varför? Citera
cOP Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 på partys egen network status har jag haft 100% med yahoo men 0 med party hela tiden...nu har det dock börjat funka igen...synd att turneringarna redan e helt körda bara Citera
DanielN Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Stars har kommit igång för mig nu, för tillfället(!). Tre snabba dubblingar så jag är beredd på nästa härdsmälta. Citera
Donner Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Pokerstars vaknade precis för mig nu Citera
Skadast Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 TGC har då funkat hela kvällen för mig Citera
BLIZT Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Märkte samma sak, gjytet när man precis startat 6 x $22 speed SnGs. Kommer in igen med 1bb kvar. Kul, allt annat funka som vanligt..... Citera
Suppe Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Riktigt skumt att alla klienter dog samtidigt för oss med BBB, jag hade iaf inga problem med något annat förutom just klienterna. Får se vad supporten säger när dom svarar på mitt mail. Citera
-Lime- Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 jag sitter själv på glocalnet och tappade PP totalt, kom inte ens in på deras hemsida. Vilken mailadress ska man använda om man skall klaga? vill ju ha tillbaka mitt inköp på min SnG Citera
Donner Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Riktigt skumt att alla klienter dog samtidigt för oss med BBB, jag hade iaf inga problem med något annat förutom just klienterna. Får se vad supporten säger när dom svarar på mitt mail. Har du lust att posta svaret sen? Citera
-Lime- Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 svaret på mitt mail: Dear Emil, Thank you for contacting us. We see all 'Sit and Go' tournaments are working fine, we do not faced any technical difficulties. Right now we are unable to retrieve any hand histories. Please contact us after 24 hrs with the details of the tournament in which you are disconnected. For checking the game transactions in the lobby click on the 'Game rules and Options' choose for 'Instant Hand History'. Thank you for choosing us as your online gaming site! Aruna PartyPoker Customer Care ------------------------------------------------------ PartyPoker, WPC Productions Limited, 711 Europort, Gibraltar komiskt att dom skriver att dom inte har några problem, fast man kan inte få fram HH? är inte det ett problem eller??? Citera
Donner Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Det svaret från en pokersajt var ju rätt väntat. Mer intressant o höra vad BBB har att säga. Citera
strutter Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 CDpoker funkar nu men inte pacific, va fan e det som händer? någon mer som har strul nu? Citera
Ceritus Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Comhem här. SvS och PP funkar utmärkt. Dock ej testat prima Edit: Prima funkar också. Citera
gdaily Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Kommer inte alls ut på ComHem över huvud taget... Citera
eurythmech Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Jag kommer inte in på http://www.pokertracker.com men det är kanske orelaterat Citera
Cyntax Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Kommer inte alls ut på ComHem över huvud taget...Wappar du nu? Ni måste ha nå "tjall på linan" i Sverige. Från Finland funkar allt fint för mig: PokerStars, PartyPoker, MartinsPoker, PacificPoker, NoblePoker, BattleField (Prima), Expekt och IslandPoker (ActionPokerNetwork). Ingen som ringt sin ISP och kollat om det är Telia/KTH i Stockholm? Citera
Recommended Posts