Gå till innehåll

Zweig


biggestrailbird

Recommended Posts

Hej alla railbirds!

 

Till alla er som undrar vad som hände med Zweig, så kan jag säga som så. Han har inte gulat, men han har förmodligen förlorat hen hel del av sin rulle. Dessutom har han familjen att tänka på, säger han själv.

 

I vilket fall är han tillbaka, lika stark som innan, hehe. Såg honom lira igår satt med 30K, 60K och 30K på tre 100/50NL bord på UB. Dessutom slutade han med 80K på Primas 100/50NL...

 

Men det är inte därför jag skriver det här inlägget.

 

Alla vill ju att Zweig skall möta bad_ip på high stakes HU bordet på prima, och jag kan bara säga en sak. Det kommer han, så småningom. Hur vet jag det? För han har själv uttalat sig om det :D

 

Mer om detta vid ett senare tillfälle!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant, trodde inte Zweig skulle erkänna att han har så stor respekt för bad_ip.

 

När Lodden spelade som 410 var det ett annat beteende hos Zweig.

"He´s nuts" = stor respekt?

 

Ja i det här fallet, alla vill väl spela mot en galen spelare?

Ändå vågar inte Zweig spela man mot man mot bad_ip.

 

Japp, jag är en stolt birdare jag med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant, trodde inte Zweig skulle erkänna att han har så stor respekt för bad_ip.

 

När Lodden spelade som 410 var det ett annat beteende hos Zweig.

"He´s nuts" = stor respekt?

 

Ja i det här fallet, alla vill väl spela mot en galen spelare?

Ändå vågar inte Zweig spela man mot man mot bad_ip.

 

Japp, jag är en stolt birdare jag med :)

 

Sätt dig på 200/400 NL själv då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant, trodde inte Zweig skulle erkänna att han har så stor respekt för bad_ip.

 

När Lodden spelade som 410 var det ett annat beteende hos Zweig.

"He´s nuts" = stor respekt?

 

Ja i det här fallet, alla vill väl spela mot en galen spelare?

Ändå vågar inte Zweig spela man mot man mot bad_ip.

 

Japp, jag är en stolt birdare jag med :)

 

Sätt dig på 200/400 NL själv då.

 

 

Inte en chans dels är jag inte i närheten av de färdigheter som behövs och min BR är inte i heller i närheten av de summorna.

 

Om det var min kommentar om att alla vill spela mot galna spelare så ska jag förska förklara det så att till och med en en 12 åring skulle förstå.

 

Zweig, IKUO, Tiltmenot, Fuat,Dared,Tobias Persson mfl skulle gladeligen spela mot ngn som ansågs som galen., tex Giankano som highstakesspelaren står i kö för att möta

 

Att Zweig inte spelar mot bad_ip är för att han har stor respekt för hans spelstil men självklart gör de "galna" moves med jämna mellanrum.

 

Efter att ha iaktagit dessa 2 duellera på 200/400 borden och Zweig blir umanövrerad gång på gång(bad_ip har en snarlik spelstil som Zweig har)

har nu Zweig kastat in handuken och försöker väl bygga en stadig BR igen.

 

Är väldigt tveksam till att bad_ip och Zweig kommer mötas ofta på 200/400 borden i framtiden då Zweig inte har lyckats klura ut bad_ip trots otaliga sessioner i vintras

 

Förstår du nu Striker eller vill du att jag faxar inlägget till dig? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han gör som man skall göra... VArför spela mot en som är bättre eller lika bra när han kan spela mot sämre spelare och vinna pengar istället.

 

Visst när han har en rulle så han har råd att torska litegranna så måste han sätta killen på plats för att inte verka vara en pussy.

 

Jobbigt att vara för bra så ingen vill spela mot en. Utan spel så lär han gula i framtiden. Hehe, när han har köpt gorbys och cola för hela sin förmögenhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...