Gå till innehåll

Turneringar som det är....


kentAA

Recommended Posts

Hur gör vi med turneringar där det är lite för dåligt intresse?

Ska vi sätta en "MIN" gräns då vi ställer in turneringar?

Hur ska vi få fram det till medlemmar som inte har tillgång till internet?

 

Jag tycker att det ska minst vara 12st iallafall ANMÄLDA innan vi ställer in.

Sen kan man ju alltid köra en en gryta(sit&go) istället..

 

Fritt fram med åsikter!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte risken att det inte kommer en jäkel då, en fundering bara!!

 

Ja, då är det väl så då. Spar på elen om inte ni 7ST sitter där o slaskar?

Nu har jag satt in att man kan få rankingpoäng på tisdagarna med och det gör väl tisdagen mer intressant att spela för oss som bara har spelat på fredaspokern?

 

Det är hur vi ska få in nya medlemmar och få tillbaka lite gamla, därför ett lågt inköp så alla har råd att kunna gå till klubben och lira + ATT det blir bättre spel med ett inköp. Sedan gå vi väl inte dit för att vinna pengar, herr Ordförande? Tjäna pengar på pokern gör vi hemma framför datorn!

 

Så det borde väl ingen stanna hemma för? Det är väl meningen att vi ska ha skoj på klubben? Poker är väl roligt? För lite pengar att vinna? Slutet på året får du ju rankingutdelningen och det är MYCKET pengar! Jag fattar inte vad menade med det där inlägget, du får förklara dig..

 

Men precis som slimman58 säger får jag fler åsikter, så jag vet hur jag ska styra upp det. Om det blir sämre eller bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte risken att det inte kommer en jäkel då, en fundering bara!!

 

Ja, då är det väl så då. Spar på elen om inte ni 7ST sitter där o slaskar?

Nu har jag satt in att man kan få rankingpoäng på tisdagarna med och det gör väl tisdagen mer intressant att spela för oss som bara har spelat på fredaspokern?

 

Det är hur vi ska få in nya medlemmar och få tillbaka lite gamla, därför ett lågt inköp så alla har råd att kunna gå till klubben och lira + ATT det blir bättre spel med ett inköp. Sedan gå vi väl inte dit för att vinna pengar, herr Ordförande? Tjäna pengar på pokern gör vi hemma framför datorn!

 

Så det borde väl ingen stanna hemma för? Det är väl meningen att vi ska ha skoj på klubben? Poker är väl roligt? För lite pengar att vinna? Slutet på året får du ju rankingutdelningen och det är MYCKET pengar! Jag fattar inte vad menade med det där inlägget, du får förklara dig..

 

Men precis som slimman58 säger får jag fler åsikter, så jag vet hur jag ska styra upp det. Om det blir sämre eller bättre.

 

 

Verkar inte vara så många i klubben som hittar till vårat forum???, men en sak är säker, idag var det riktigt roligt att spela tisdagsturneringen, du hade rätt!! KentAA, vi var över 20 pers i tävlingen, det kanske är bättre med 100+20 freezout på Tisdagar eller var det bara en tillfällighet att vi blev 26st. Hoppas vi kan slå detta nästa vecka, kanske över 30st.??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...