Stahl Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 Var i helvete är den någonstans? Jag såg den när jag vaknade i morse, sen försvann den och inte fan kom den tillbaka. I lördags såg jag solen. Då var det fint att sitta på en bänk och diskutera politik med vänsterpacket, med en kalkonbaguette i ena handen och en Pago-juice i andra. Sen blev det söndag, jag var bakfull och då var den borta. Kom tillbaka, solen. Vi saknar dig. Citera
Esperit Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 den är här, var vänlig kom och hämta den .. den gör min stör min skärm. Citera
stitchio Postad 24 April , 2006 Rapport Postad 24 April , 2006 den är här, var vänlig kom och hämta den .. den gör min stör min skärm. Vissa vet inte att de har det bra, om det så kom och bet dem i röven! Citera
Stahl Postad 24 April , 2006 Författare Rapport Postad 24 April , 2006 den är här, var vänlig kom och hämta den .. den gör min stör min skärm. Blasphemy! Citera
hnat Postad 30 April , 2006 Rapport Postad 30 April , 2006 Ingen sol på valborg. Här skiner den då som aldrig förr. Citera
Recommended Posts