Tamdam Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Någon som har lust att upplysa mig om de olika markernas värde? Kanske finns bilder på dem tom? Jaja, kanske lite onödigt att starta en hel tråd men hey, jag hittar ingen officiell tråd för detta eventet Citera
Uppenberg Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Markerna ha inget värde utanför turneringen. Citera
Tamdam Postad 22 April , 2006 Författare Rapport Postad 22 April , 2006 Markerna ha inget värde utanför turneringen. Jag vet, men något turneringsvärde hoppas jag allt att de har Citera
Uppenberg Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 hehe, men de spelar väl ingen roll? Men om du vill ha WPT känsla i ditt homegame så kan du ju köpa ett WPT pokerset. Citera
Tamdam Postad 22 April , 2006 Författare Rapport Postad 22 April , 2006 hehe, men de spelar väl ingen roll? Men om du vill ha WPT känsla i ditt homegame så kan du ju köpa ett WPT pokerset. Blir så trött. Jag vill veta därför att det är kul att veta vad folk sitter med när man ser bilder. Sen vill jag gärna ha bra bilder eftersom jag är ett litet marker-freak. WPT-marker tror jag är mest skräp dock, har redan grymma marker. Citera
Loveless Postad 22 April , 2006 Rapport Postad 22 April , 2006 Har för mig att markerna skiljer sig åt mellan de olika eventen. Citera
Tamdam Postad 22 April , 2006 Författare Rapport Postad 22 April , 2006 Har för mig att markerna skiljer sig åt mellan de olika eventen. Det var därför jag skrev Championship i rubriken, med andra ord den som går på Bellagio med buyin på $25,000 just nu. Citera
Smitaren Postad 23 April , 2006 Rapport Postad 23 April , 2006 Verkar vara svårt att få fram frågan Citera
Tamdam Postad 23 April , 2006 Författare Rapport Postad 23 April , 2006 Verkar vara svårt att få fram frågan Haha jo Citera
Recommended Posts