telefonsvararen Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Hej jag har en fråga? Vad finns de för svenska pokersiter Dem jag redan kan är: expekt,parbet,alla b2b typ?,betsson, bet24,men sen är det stopp , behöver också veta att dem tar bank transfer , därför jag vill vara på en svensk sida. * Flytt till Onlinepoker - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 (uppånervänt ?) que? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
telefonsvararen Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2006 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leif Klingemo Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Har du hört talas om Svenska Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 21 April , 2006 Rapport Share Postad 21 April , 2006 Fin översättning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
telefonsvararen Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 April , 2006 Hur bra är svenska spel då? Måste man få hem spelkortet innan man kan spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SaInT Postad 22 April , 2006 Rapport Share Postad 22 April , 2006 Hur bra är svenska spel då? Måste man få hem spelkortet innan man kan spela? Du bör i alla fall veta numret på ditt spelkort, samt din "online-kod". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts