bossbaver Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 eller händer det att ni limpar såna händer? typ K5o, Q7o, J2s? eller kastar ni som regel PF? * Flytt till THe - QoS * Citera
jozoa Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Ska mycket till om jag limpar med sådana händer. Oftast position och att flera har limpat innan, fast då brukar jag höja istället Citera
majorj Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Spelar dem bara i sen pos och om alla foldat innan. (Spelar SH.) Då raisar jag för det mesta med de två första. J2 är typ den tristaste hand som går att få. Citera
brut Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 I princip inte men om stackarna är tillräckligt djupa och motståndet rätt så varför inte limpa? Citera
bossbaver Postad 21 April , 2006 Författare Rapport Postad 21 April , 2006 motståndet rätt vad är det för motstånd då? Citera
hnat Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Suitade skräpkungar kan du ju limpa i LP multiway. Beroende på antalet limpers borde du ju även completa i sb med typ alla händer. Sen kan du ju alltid använda de till en fin 4-barell bluff. Men för att svara generellt på OP, ja, slänger de alltid. Citera
Sommar Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 Höjer med alla händer på knappen med tighta spelare vid blindsen. Citera
Myssion Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 motståndet rätt vad är det för motstånd då? Antingen som är lättlästa/lättbluffade/weaktighta eller som kan betala av med hela sin stack om du träffar något kul. Citera
hockeypulvret Postad 21 April , 2006 Rapport Postad 21 April , 2006 eller händer det att ni limpar såna händer? typ K5o, Q7o, J2s? eller kastar ni som regel PF? * Flytt till THe - QoS * Jag höjer i regel var 4de gång beroende på possition etc, kan även tänka mej att ställa in ifall någon har raisat om jag sitter på knappen.. Spelar NL2000 på PP just nu men ska snart byta till prima då dom har högre blinds. Citera
Recommended Posts