hatten Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Dom gör reklam för 6 turneringar, kallat GSOP, med garanterade 1 950 000$, och man vinner en plats till motsvarande värde 500$ på satelliterna. Satteliterna spelas som 10seats N-L Texas Holdem. Problemet är att INGEN av turneringarna som kostar 500$ är 10seats N-L Texas. Men dom har en 1000$ som är en 10 seats N-L Texas Holdem, men dit gäller inte satellitpengarna. Ingenstans på sajten står det NÅGOT om att det INTE går att använda satellitvinster till valfri tävling inom GSOP. Dessutom så räknas SAMTLIGA 6 tävlingar ihop när dom med bäst resultat får spela en frirulle. Och utan 1000$ turneringen uppgår samlade värdet till 950 000, så där är 1000$ turneringen inberäknad. Personligen har jag ALDRIG hört talas om en satellit där man sedan ska spela en helt annat spel i finalen . Eller någon som vill spela limit texas i satellit och sedan nolimit omaha i finalen? Dom har TROTTS upprepade påstötningar nonchalerat problemet och sagt att det är ongames problem! Bedrägligt beteende tycker jag detta är! MVH Hatten Citera
gdaily Postad 19 April , 2006 Rapport Postad 19 April , 2006 Jag tycker det räcker att skriva en tråd Citera
Recommended Posts