lundaliraren Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Hej Någon mer än jag som fått tilldelat korten upp och ner? Hände mig på Bet365 nyligen, när jag var BigBlind. Vad skall man göra, köra mörkt hela vägen och hoppas på vinst. Kan man få tillbaka pengarna från företaget eller är det svinn som är normalt. Citera
Stahl Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Perfekt läge att spela spelarna och inte korten. Citera
FordPrefect Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Vaddå är det inte alltid mörka kort i hold'em? Citera
Myt4z Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Har hänt mig flera ggr på prima nätverket. Folda hellre, än att försöka få tillbaka eventuella pengar du skulle förlora. Är bara en jobbig process. //Myt4z Citera
Bimpi Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Har hänt mig med 2 gånger på prima. Första gången foldade jag, sedan innan det hände andra gången läste jag här på forumet någonstanns att om det hände så var det AA man hade fått. Så andra gången bettade jag med de och vann. Skitskummt för det stod inte vad det var jag vann med heller. Tänkte ju aldrig på att ta handnummret heller och kolla i handhistory... Citera
storm72 Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 ofan..trodde de var jokern så man fick själv välja vad de skulle vara för kort. Citera
maleek Postad 14 April , 2006 Rapport Postad 14 April , 2006 Det är med största sannolikhet en bug i pokerklienten. Myt4zs rekomendation är nog den enda rätta. Hör av er till supporten med problemet. Citera
Recommended Posts