sankento Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Kanske borde summera gårdagen. CG +70$ MTT + 80$ BR 780$ Har fortsatt med att byta till SH CG och mlititabla så många bord som skärmen klarar av dvs 3. Vill spela fler och funderar på att köpa en till skärm Får se hur det blir med det. Blir backgammon uppladdning i stan inför 25.000$ senare idag kommer ha en lika kul uppföljning av den som jag hade under 1000$ i natt!
sankento Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Då kör vi 25.000$ 180 spelare 33 ITM 7000$ till segrarn! Spelat i ca 1 timme nu 145 kvar Avg 2482 jag har 3335 och har vunnit alla mina 3 händer jag spelat! A 7 ... 8 9 ..... och A K Fortsätter det såhär är jag snart 7000$ rikare Första pausen nu 129 kvar Avg 2812 jag har 1535. En låt mig kalla honom Idiot, sitter och höjer alla händer varje gång och betar hej vilt på alla floppar. Jag limpar med QJ och det kommer JT7 alla klöver dock. cp't checkar och jag beter lite, han synar.. kommer ngt skit på turn jag betar han synar, sen slåg han om och gör en lite mer än pot bet efter en ofarligt river... går upp som 3 i turneringen om jag vinner och eftersom det är han så väljer jag att syna.. han har självklart AQ klöver och där rök en stor del av mina marker Okej mitt dåliga temprament efter idiotsynen med Qj så går allt åt helvete, tiltar sönder mig sj och hamnar all-in med öppetstegdrag 346 med A5 mot QQ ingen tur och jag är ute!
sankento Postad 16 April , 2006 Författare Rapport Postad 16 April , 2006 Nej nu blir det nya tag 1500$ turnering nu 81 spelare med och nu ska det klonkas gärnet! 486$ till 1an och 17 ITM
PxT Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Du borde kanske tänkt till lite när den aggressiva spelaren helt plötsligt checkade...det är ju så typiskt att han har nötterna då. Spelar aggressivt med marginella händer och passivt med starka.
sankento Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 Du borde kanske tänkt till lite när den aggressiva spelaren helt plötsligt checkade...det är ju så typiskt att han har nötterna då. Spelar aggressivt med marginella händer och passivt med starka. Ja absolut! Men problemet var bara det att han betade alltid flop, gjorde det dom 60 första händerna i turneringen, sen check/synade han alltid på turn och om han inte mötte en allt för stor rasie, eller om han hade 4e par, slog han om på rivern och la in en bet. Han hade som oftast dessa idioter har sjuk tur och fick in 2par och stegar hela tiden därför hade han ganska mkt marker. Även om det kändes lite som att han hade floppat färgen och jag ville folda handen så var det en liten djävul i mig som sa "jag hatar såna här spelare, syna ner honom o han dör" men det utvecklade sig till ett självmord ist
sankento Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 Tycker det är konstigt att det finns så många idioter som slänger bort sina pengar SH CG expekt .10 .20 FI (12$) HERO (45$) Q Q FI1 (62$) FI höjer 1$ HERO höjer 4$ till 5$ FI1 synar FI höjer all-in till 12$ HERO höjer 20$ FI1 all-in 65$ Här väljer jag att syna! Hade det varit ngn jag inte haft en read på skulle jag kanske lagt handen men eftersom FU1 är en fisk som synar allt och spelar alla möjliga skit kort, synade en all-in för 20$ med K3 efter A37 på flop så satte honom på A-x Slänger iaf in keramiken och FI'arna visar AA och ATo Ger snällt bort mina 12$ till FI och krossar FI1 och plussar 33$ Men tycker det är härligt med sånna yberpuckon håller alla tummar att det finns sånna idioter lite högre upp också Spelade en 30 min innan maten +65$
sankento Postad 17 April , 2006 Författare Rapport Postad 17 April , 2006 Älskar spelarna på expekt. Citat från chatten "Never bet on a hand if u dont know you have the best hand" och 2 killar håller med... Antar att dom spelarna kommer tjäna otroliga pengar på sitt pokerspelande. Man borde kanske komma på ett nytt namn för dem.. TUBH - Tight utav bara helvete. Alla spelare som bara betar med nötterna!
sankento Postad 18 April , 2006 Författare Rapport Postad 18 April , 2006 Jag vill ha fler skärmar nu!! Om man nu kan kalla det multitabling med 3 bord så gjorde jag iasf det nu i 1 1/2 timme, fortfarande på .10 .20 borden men eftersom jag plussar så otroligt mkt 100$ på så pass kort tid känns det lite onödigt att byta upp sig nu. Får testa och skotta lite på SH 25 50 snart o se om det går lika bra! Br nu 934$ snart 1000$ och månadsmålet är uppnått!
sankento Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Postad 19 April , 2006 Kom på att jag kunde ändra upplösningen på skärmen så jag fick plats med ett bord till Funkade fin fint det med o plusade 50$ på en timma. Väntar på att kunna köpa en till skärm och att tains HH's ska börja fungera så jag kan posta lite intessanta händer. Men det kommer så smårningom!
sankento Postad 19 April , 2006 Författare Rapport Postad 19 April , 2006 Kul att spela poker ibland Torskade AA x2 och KK x2 alla all-in mot killar med 7.000.000.000.000.000.000 outs Men lyckas gå +/- noll tillslut.... sur kväll dock AA vs Q8 all-in va roligast att förlora!
Recommended Posts