FordPrefect Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Finns detta på någon site?? Och om det inte finns tror ni det kommer att komma? Det vore riktigt nice och spela det online också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Games Grid. Bara HE, 7S, 7S8, O8 och kanske Tripple Draw, kommer inte ihåg. Allt i fixedformat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 vad betyder dealers choice? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 vad betyder dealers choice? Att personen som är dealer/sitter på "knappen" väljer spel. Förbestämt vilka man kan välja mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Även om det inte är dealers choice så är ju alltid HORSE/SHOE något för variationen. Om jag inte missminner mig erbjuder Full Tilt sådana turneringar. Kanske Absolute också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Även om det inte är dealers choice så är ju alltid HORSE/SHOE något för variationen. Om jag inte missminner mig erbjuder Full Tilt sådana turneringar. Kanske Absolute också? Och Bugsys Club. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Zero Postad 13 April , 2006 Rapport Share Postad 13 April , 2006 Tror att Games Grid har Texas, Omaha, Omaha 8, 7 stud, 7 stud 8 och Razz på sina Dealers Choicebord. Bara limit som Hjort skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts