Filip Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 FC Z gilla jag starkt, är dock lite kluven till HC Z. Jag kan fan inte låta bli att tilta på Matti i målet och sen tycker jag någa av killarna verkar lite väl kamera sugna men tycker att Z-tv har hanterat det bra och editerat bort det. Keizo och skägget rockar imho. Som skåning är jag också lite nyfiken på hur det är spela hockey, hade varit kul att testa. Citera
Goatse Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 FCZ var suveränt. Har sett två avsnitt av HCZ och det är inte alls lika roligt. Matcherna är så tråkiga att se på av någon anledning. Trots detta föredrar jag hockey framför fotboll i alla andra avseenden. Citera
HeadLess- Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 har inte sett ett avsnitt av hc z, kanske borde ta och göra det då jag känner kenta. alltid kul å se bekanta ansikten Citera
mirage Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Keizo brukar ofta vara med och spela poker med oss här i uppsala Citera
Goose_strike Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Håller med om att FC Z var bättre men jag skratta så jag grät när jag såg första avsnittet av HC Z. De har verkligen lyckats att sätta ihop ett lag av Sveriges märkligaste människor Någon som vet var man kan få tag på låte som FC Z spelade in. Kicka boll med Glen Hysén Citera
jemten Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Satt bänkad framför FCZ, sitter och längtar efter reklamen på HCZ. Det förra var briljant TV, men HCZ känns alltför mycket som en repetition för att jag ska orka titta på det. Citera
BjornL1491910513 Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 De har alldeles för dåliga kameravinklar när de spelar, man ser ju ingenting i princip. Detta är otroligt tråkigt men annars så äre det roligt men FCZ hade roligare profiler. Citera
hbgelvis Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Andra avsnittet av HCZ var riktigt bra med många skratt. Kul när Skägg-Aron klagade på att kälkhockeyspelare fuskade när dom passade pucken under kälken Citera
bzkt Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Jag tiltar också ur totalt på Matti i målet, herregud. Däremot är Emanuel Appelgren helt jävla klockren Citera
Kriillaan Postad 13 April , 2006 Rapport Postad 13 April , 2006 Jag tiltar också ur totalt på Matti i målet, herregud. Däremot är Emanuel Appelgren helt jävla klockren Jag bor i huset bredvid Emanuel Appelgren *stolt* Citera
Chris_ Postad 15 April , 2006 Rapport Postad 15 April , 2006 FCZ var bättre, men det finns vissa ögonblick i HCZ som e riktigt bra. När Keizo lr vad han nu heter uppfinner den nya tekniken bland annat - genom att trycka med klubban ovanpå pucken - var helt jävla fantasitskt. Eller när Andreas och nån till försöker lära sig åka baklänges. Sen gillar jag han tränaren (inte kenta) som ser ut att hålla på att avlida av skratt 4 ggr per avsnitt. Han försöker ju inte direkt dölja hur dålig han tycker att alla är. Synd bara att dom nästan alltid får möta lag som är en sisådär 300 gånger bättre. Citera
MJ Postad 16 April , 2006 Rapport Postad 16 April , 2006 Måns lirar poker vet jag, men hur bra är han? Citera
Goose_strike Postad 27 April , 2006 Rapport Postad 27 April , 2006 Missade förra va det ballt?? Citera
XarsioN Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 FCZ var brutalt roligt och nyskapande. HCZ är inte lika bra tycker jag, men visst finns det några roliga Andreas, han som var med i FCZ och HCZ är favvoriten..grabben kan verkligen röra på sig Citera
chapman Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 har inte sett FCZ, är Tore med där också? Citera
Ceritus Postad 28 April , 2006 Rapport Postad 28 April , 2006 Niej, tore är inte med. Matti och Andreas är dom ända från FC Z som är med i HC Z. Citera
Recommended Posts