PHIDivine Postad 17 November , 2004 Rapport Postad 17 November , 2004 Glada Gnällare, I den här tråden tycker jag att vi gnäller så mycket som möjligt över Lodbroks gnällforum för personligen tycker jag att det är fel att ha gnällforum. Om ni tittar in på Lodbroks gnällforum-tråd (självklart i syfte för att hitta något att gnälla över och posta det i denna tråd) så ser ni att jag redan har skrivit ett inlägg som förklarar vad jag anser om gnällare. I och för sig kan ju det innebära att det kanske inte gnälls så mycket på det forumet, vilket i sin tur kanske medför att vi inte har något att gnälla över, men det är lugnt för vi kan ju alltid i mer allmänna ordalag gnälla över att Lodbrok har startat ett gnällforum. Alltså, i denna tråd gnäller vi på folk som gnäller på folk som gnäller på folk, för den sortens gnällare är det gnälligaste av folk av dom gnälliga folk så det är lika bra att gnälla på dom så att dom ser vad som händer med dom som gnäller på folk som gnäller på folk. /PHIDivine - En icke-gnällare av folk som gnäller, men möjligtvis en gnällare av folk som gnäller på folk. Citera
lodbrok Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 Jag tycker att Lodbrok är en hedersknyffel och alla som gnäller över att han gnäller borde smiskas hårt (men bara de som inte tycker om sådant) Citera
lodbrok Postad 18 November , 2004 Rapport Postad 18 November , 2004 vänta hur tar man bort avsändaren i ett inlägg? Citera
PHIDivine Postad 23 November , 2004 Författare Rapport Postad 23 November , 2004 Det är alldeles för lite gnällande här. Lodbroks forum är mycket roligare...... Citera
drc Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Lodbroks forum är mycket roligare Det där får du skriva om i tråden PHIDivines haussning av Lodbroks gnällforum !! Citera
PHIDivine Postad 23 November , 2004 Författare Rapport Postad 23 November , 2004 Lodbroks forum är mycket roligare Det där får du skriva om i tråden PHIDivines haussning av Lodbroks gnällforum !! Men alla gnäller ju bara i hans forum. Ingen gör det i mitt... Citera
Recommended Posts