Gå till innehåll

Allt om Poker-SM Online!


PeterD

Recommended Posts

Jag har inte hittad någon tråd om online SM (turneringen) och undrar lite hur det går och om någon redan kvalat sig fram till finalen? Att det finns en massa trådar om SVEPOF och upphandlingen osv det har jag sett, men de säger noll om turneringen, som nu har påbörjat kvalet. Jag startar upp denna tråd där vi kan räkna in oss och om moderatorena vill ha den någon annanstans så får de flytta den dit. Jag utgår från att jag skall ta mig till finalen på något vis! ;)

 

Jag spelar själv inte så mycket (bra) poker utan är mera fokuserad på sportsbetting, men detta tänker jag inte missa. Jag hade det stora nöjet att bevista Nordic Master i går och träffade lite folk från förbundet. Det märks vad SM betyder för dem och att de pengar de får som en del av avtalet kring SM äntligen kan ge poker rätt status i Sverige.

 

Nog om detta nu och hur gör jag nu bäst? Någon som redan kvalat in och kan dela med sig hur jag bäst går till väga. Räkna odds kan jag, men direktinköp är över min nivå än så länge, så jag tänker försöka kvala mig in till finalen.

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...