djhenke_82 Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Hej hade sånt falx att jag fick åka till VM. Min syter vann 2 biljetter till Sverige-England 20/6. Tänkte kolla om det är någon mer som ska ner. Kanske kan ge lite tips på vad man kan hitta på. Hade ju varit roligt om man kan träffa lite mer svenskar som är både poker och fotboll intresserade. Citera
RayIV Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 Lär nog befinna mig i trakterna kring Köln när det beger sig, trots att jag inte fick några biljetter. Men men, vad gör man i Tyskland i samband med fotbolls-VM? Är dina intressen som de flesta andra killars så är väl ett hett tips att dricka öl med de tiotusentals svenskar som lär vara i staden samt unna någon seriös porrklubb ett kvällsbesök efter match. Rekommenderas starkt. Citera
Skadast Postad 7 April , 2006 Rapport Postad 7 April , 2006 samt unna någon seriös porrklubb ett kvällsbesök efter match. Rekommenderas starkt. Men usch! Bojkotta VM! Bojkotta VM! Bojkotta VM! Citera
djhenke_82 Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Postad 7 April , 2006 Jo öl lär det ju bli i massor det tar ju ingen skada. Jaja får se vad man hittar på... Citera
Donner Postad 8 April , 2006 Rapport Postad 8 April , 2006 Är nerbjuden till Berlin under VM. Spelar ens Sverige nån match där förresten? Citera
Recommended Posts