AndreasA Postad 7 April , 2006 Rapport Share Postad 7 April , 2006 Sorry för formatet är upprörd... > * posted small blind ($0.50) > * posted big blind ($1) > Game # 749,403,811 starting. > Dealing Hole Cards > Tomte called for $1 > * folded > HERO raised for $6 > * folded > * folded > Tomte called for $5 > Dealing the Flop(Kª10ª9¨) > Tomte checked > HERO bet for $12 > Tomte called for $12 > Dealing the turn(4©) > Tomte checked > HERO bet for $34 > Tomte called for $34 > Dealing the river(8¨) > Tomte checked > HERO checked > HERO shows One Pair, Aces (A©A§Kª10ª9¨) > Tomte shows Two Pair, Eights over Fours<<<<<<<<<< (8¨8§4©4¨Kª) > Tomte wins $103.50 with Two Pair, Eights over Fours Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gurra_gbg Postad 7 April , 2006 Rapport Share Postad 7 April , 2006 Den är riktigt stygg! Men vi har alla råkat ut för liknande utdragningar, så du är ju inte direkt ensam... Jag förlorade t.ex. med AA mot 96 på floppen 237 häromdan. Turn 6, river 6. Kändes också sådär med tanke på att jag bettade pott på floppen och satte honom allin på turnen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AndreasA Postad 7 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 April , 2006 Jojo... jag vet... men man måste ju fråga sig vad killen tänker med i detta läget. Hade kunnat förstå om han checkraisat mig på turn tex... i 9 fall av 10 så kastar han bort sina pengar... nåja suck.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 7 April , 2006 Rapport Share Postad 7 April , 2006 Please https://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=3592 Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts