Gå till innehåll

Okok skojar inte vidare


Okok

Recommended Posts

  • Svars 281
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lägger ner dagboken. Känns rätt meningslöst. GG.

 

Varför lägger du ner?

 

 

Känns så meningslöst när folk bara läser utan att kommentera. Tror att det är bättre att läsa andras dagböcker och ställa frågor om händer i handanalys-delen. Förstår poängen med dagbok för några på forumet, där folk verkligen kommenterar kontinuerligt. Men här händer inte mkt.

 

Dessutom har jag bra överblick över mitt spel med ett excel-ark nu för tiden.

 

GG

 

Btw, brutal skrivstil? Exempel? lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gillar ditt "jag är bäst fan vad jag blir utdragen" sätt att se på saker. :)

 

Skall försöka kommentera mera om detta behövs för att du skall fortsätta spela. Men det blir jobbigt med för många händer, kanske en summering på dagens spel och liknande istället?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, du fiskar efter kärlek? :D

 

Seriöst, behåll dagboken, jag läser den gärna. Om jag får ge ett tips så är det att du nöjer dig med en eller två HHs per dag och avbryter den mitt i med ngn kommentar/fråga så kommer nog folk att kommentera. Som det är nu är det ett gäng, ofta rätt intressanta, men då rena mängden är så stor är det svårt att hinna med att komma med vettiga kommentarer.

 

För att få folk att skriva några svar i min dagbok i början använde jag det där lökiga "filmcitatsquizzen" med ett filmcitat varje dag. Det sporrade i alla fall en viss diskussion :)

 

Oavsett vad, lycka till vid borden!

Cheers!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...