Gå till innehåll

Flera konton på Prima nätverket, får jag ha det?


John M

Recommended Posts

Jag har flera pokerkonton hos olika websiter på Prima nätverket (har nyss signat upp mig på massa siter). Nu är det ju så att man bara får ha ett alias på detta nätverk. Har mailat supporten på diverse siter angående detta men inte fått svar ännu.

 

Tror att jag spelade på Prima nätverket för ungefär 1 år sen, vet dock inte vilket alias jag hade. Hur ska man veta vilket alias som gäller? För om jag i framtiden ska bli medlem på flera siter inom detta nätverk så kommer jag ju att välja just det namnet.

 

Vill gärna kunna utnyttja alla olika bonusar som siterna på detta nätverk har :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ha flera konton på de olika siterna men bara 1 alias.

 

Jag råkade ha 2 och kontaktade royalvegaspoker. De löste ingenting. Förstod först inte riktigt vad jag menade och sa att jag bara fick ha 1. Jag sa jag hade 2 vad dem stänge ner mitt gammla. De svara då att de inte ser något problem... Har sedan dess stängt mitt konto hos dem så jag säkert iaf inte råkar ha 2 öppna konton med 2 olika alias på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får ha flera konton på de olika siterna men bara 1 alias.

 

Jag råkade ha 2 och kontaktade royalvegaspoker. De löste ingenting. Förstod först inte riktigt vad jag menade och sa att jag bara fick ha 1. Jag sa jag hade 2 vad dem stänge ner mitt gammla. De svara då att de inte ser något problem... Har sedan dess stängt mitt konto hos dem så jag säkert iaf inte råkar ha 2 öppna konton med 2 olika alias på.

 

Ok, jag ska nog be en del siter stänga ner mina konton då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...