Drdunkel Postad 3 April , 2006 Rapport Postad 3 April , 2006 . ................::: Efterlyst:::............. Hans Palmstierna är 160 lång, har råttfärgat hår och ser allmänt alternativ ut. En av de sista gångerna hans sågs var hos Jonas Ahsin på en pokerturnering där hans Kungar fick smaka mot AQos. Hans har sedan dess setts på sergels torg sent om nätterna, där enligt ögonvittnen "sålt rumpa" för att ha råd med mat. Sedan dess har ingen varken hört eller sett av hans. Hans Palmstiernas familj och en uppsjö av ex-flickvänner vädjar nu till allmänheten för information om vart Hans nu håller hus för ytterligare information gå till http://www.hittabaronen.se Citera
Tornie Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Hans har setts träna kickboxning för att klara av det hårda liv som väntar en fattig bostadslös gulad pokerspelare.... Citera
Buffe Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Är ni säkra på att han(s) finns på riktigt? Jag trodde att han bara var en myt.... Citera
NorthQ Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Hoppas innerligt detta är en Tokigt rolig fylletråd Citera
ooop Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Oroa er inte pojkar, jag planerar att återuppstå efter exjobbet. Om någon vill anträffa mitt snart sömndepraverade zombie-liknande själv så är det bara att ringa, så anordnar vi vidare zombifiering i form av etanolhaltiga drycker och liknande. Hälsningar från andra sidan Citera
Tornie Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Skönt att du iallafall hör av dig hans... Hoppas du har det bra där borta på andra sidan. Du vet att vi bryr oss hans och hoppas du slipper hålla på med det där "exjobbet" så länge....Förhoppningsvis så vinner du på lotto eller något så att du kan hitta någonstans att bo.... Hoppas turen är med dig bästa hälsningar Martin Citera
NorthQ Postad 4 April , 2006 Rapport Postad 4 April , 2006 Imorn sticker jag på möte på ett potentiellt exjobb...så jag kanske försvinner i några månader med Citera
Recommended Posts